Švedų kompanija „Saab“ gali pasigirti tikrai turtinga istorija. Tiesa, dar prieš pusmetį buvo taip sunku, kad nebuvo aišku ar kompanija pati netaps automobilių istorijos dalimi, tačiau dabar ji pristato naujus modelius ir vysto jų reklaminę kampaniją.
Naujas „Saab 9-5“ nėra stulbinanti ar revoliucinė naujiena. Tačiau reklamos specialistai automobilio revoliucingumo ar inovatyvumo čia net nebandė akcentuoti. Šioje situacijoje vertybe tapo istorija ir tradicijos.
Aviacinė kompanijos praeitis, orlaivių inspiruotas senųjų „Saab“ stilius, naujausio „Saab 9-5“ reklamoje turėtų stipriai sužaisti pirkėjų jausmais. O čia jau nesvarbu, kad paskutiniais metais šeimininkus kaitaliojanti kompanija svajojo ne apie dangaus žydrynę, o apie elementarų išlikimą verslo pasaulyje.