Neįtikėtina, tačiau nedidelė britų kompanija „Caterham“ ruošiasi gaminti lenktyninį prototipą. „Caterham“ visuomet gamino ryškius automobilius, tačiau tai buvo ir yra tik šiuolaikiška improvizacija itin lengvo „Lotus 7“ tema. Dabar „Caterham“ žengia į visai kitos „svorio kategorijos“ gamintojų lauką, kur „kit-car“ tipo automobilių gamybos technologijų jau neužtenka.
Žinoma, „Caterham SP/300.R." kūrėjai pasinaudojo ir žinomų specialistų pagalba. „Caterham“ talkino „Lola Cars“ inžinieriai. Šios firmos lenktyninių prototipų specialistai užsiėmė važiuoklės kūrimu ir kėbulo aerodinaminiais tyrimais. Erdvinė kėbulo konstrukcija pagaminta naudojant aliuminio vamzdžių karkasą, o viršuje tvirtinamas iš kompozicinių medžiagų pagamintas kėbulas.
600 kg. sveriančio bolido pakaba pasako viską apie jo paskirtį. Ir priekyje ir gale naudojama dvisvirtė „pushrod“ tipo pakaba su horizontaliai sumontuotais amortizatoriais, prošvaisa reguliuojama.
Tačiau dviviečio „Caterham SP/300.R.“ variklį derino patys „Caterham“ specialistai. Šiame automobilyje motuojamas divilitris „Ford Duratec“ šeimynos motoras,kurį „Caterham“ motoristai aprūpino mechaninių kompresoriumi. Po visų perdirbimų ir derinimų jis savyje slepia 300 a.g. jėgą.
Iki 96 km/h šis lenktyninins prototipas įsibėgėja per 2,5 sek, o maksimalus jo greitis siekia 273 km/h. „Caterham“ žada kasmet gaminti po 25 tokius „SP/300.R“, autombilis kainuos 60 tūkst. svarų. O kad toks automobilis nevirstų vien tik kolekcininkų pirkiniu, dar ir organizuos „Caterham-Lola SP/300.R" varžybų seriją.