• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Keistuolių rankos kartais sukuria neįtikėtinų inžinerinių šedevrų. Štai kad ir amerikietiškas mokyklinis autobusas transformuotas į 367 mylias (apie 591 km) per valandą išvystantį, liepsnomis besispjaudantį, reaktyvinį „dragsterį".

REKLAMA
REKLAMA

Šios transporto priemonės autorius Paul Stender autobuso gale sumontavo reaktyvinį variklį, paprastai naudojamą „Phantom" reaktyviniuose naikintuvuose.

REKLAMA

Liepsnomis išpieštas autobusas, kurį Indianapolyje P.Stender sukūrė drauge su savo komandos nariais, moksleivių rekordiniu greičiu į mokyklas nevežios. Jis sukurtas tik dėl šou.

Autobusas važiuodamas ne tik spjaudosi 80 (apie 24 m.) pėdų ilgio liepsnomis, bet už savęs palieka didžiulį debesį dūmų.

REKLAMA
REKLAMA

43-ejų naujo kūrinio autorius teigė, kad autobusą sukūrė dėl dviejų priežasčių: norėjo taip pralinksminti žmones, vadindamas jį „paprasčiausiu reaktyviniu autobusu" ir taip pat apsaugoti vaikus nuo narkotikų vartojimo. Pasak jo, reaktyvumas - įkaitina, o narkotikai - ne.

Kurti šį galingąjį „žvėrį" vyras ryžosi ir todėl, kad puikiai žinojo, jog įprastas autobusas savaime tokio greičio neišvystytų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Paul dažnai tenka mokyklose rengti parodomąsias parodas, kuriomis stengiasi moksleiviams parodyti, jog gyvenime egzistuoja ir kitokių veiklų, o ne tik sėdėjimas prie kompiuterių ekranų.

„Reaktyvinio mokyklinio autobuso" savininkas, gyvenantis Indianapolyje šalia garsiojo „Indy 500" lenktynių treko, džiaugiasi, kad naujasis išradimas buvo parodytas ne tik vietinėse apylinkėse, bet Kanadoje bei Pietų Amerikoje.

REKLAMA

Mechaninių žinių P.Stender išmoko savaime, nes visuomet turėjo norą priversti daiktus judėti greičiau: „Nusipirkau seną autobusą, bet originalios jo dalys šiuo metu sudaro vos 5 proc. Į šį kūrinį įdėta nemažai rankų darbo, taip pat panaudoti tokie metalo tipai, kurie labiau tiktų naminio tipo orlaivių statybai."

REKLAMA

Nors didžiąją dalį autobuso korpuso sudaro iš kitų metalų lietos dalys, jame palikta ir šiek tiek originalių dalių: durys, jų rankenos ir keletas smulkmenų transporto priemonės priekyje.

Naujojo kūrinio autorius užaugo vienkiemyje. Jis nemėgo mokyklos, nes išmokti kažką naujo visuomet troško pats: „Manau, kad tai tarsi kerštas už tas dienas, kai tekdavo lėtai važiuoti į mokyklą. Nuo šiol bus judama mano greičiu".

Ir dar viena detalė-  kuro atžvilgiu šis autobusas netaupus. Ketvirčiui mylios (apie 400 m.) jis suvartoja 150 galonų (apie 568 ltr.) degalų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų