Daugeliui jau žinoma, kad vokiečių elitinių automobilių gamintojas „Porsche“ ruošiasi pasauliui pasiūlyti antrą „parketinį“ visureigį. Suvilioti „Cayenne“ modelio sėkmės vokiečiai ryžosi kurti mažesnį ir kuklesnį „Porsche Cajun“.
Kolegos iš britų leidinio „Autoexpress“ šią savaitę paskelbė iš kažkur nugvelbtus šios naujienos eskizus ir papasakojo apie intriguojančias technines smulkmenas.
Jau buvo skelbta, kad „Porsche Cajun“ bus gaminamas naudojant „Audi Q5“ platformą, tačiau „Porsche“ specialistai tikina, kad jų automobilis radikaliai skirsis nuo platformos donoro. Teigiama, kad automobilio pakaba ir vairo mechanizmas bus radikaliai „perkratyti“, todėl „Cajun“ įgis sportiškiems automobiliams būdingas elgesio manieras. Jis bus gerokai lengvesnis, žemesnis, tačiau 30 cm platesnis už „Q5“. Be viso to mažasis „Porsche“ visureigis bus gaminamas tik su trijų durų kėbulu.
Įdomiausia tai, kad bazinė „Porsche Cajun“ versija bus komplektuojama su kukliu dviejų litrų darbo tūrio 188 a.g. dyzeliniu varikliu. Tokie parametrai šio gamintojo automobiliams yra mažiau nei kuklūs. Tačiau pardavimų specialistai tikisi, kad tokia versija leis gerokai padidinti šių automobilių perkamumą.
Kad legendinės „Porsche“ kompanijos įkūrėjas nesivartytų karste, „Porsche“ numato ir keletą galingesnių variklių. Laipteliu aukščiau įsikurs dviejų litrų darbo tūrio 237 a.g. benzininis turbovariklis, po jo seks dar du 3 l. darbo tūrio motorai. Trilitris benzininis leis džiaugtis 328 a.g., o analogiško darbo tūrio dyzelinis- 237 a.g. jėga. Teigiama, kad netrukus po debiuto modelių gamoje atsiras ir hibridinė jėgainė.
Suvilioti „Cayenne“ modelio sėkmės vokiečiai ryžosi kurti mažesnį ir kuklesnį „Porsche Cajun“. Autoexpress nuotr.