Vienas įtakingiausių verslo leidinių – JAV verslo žurnalas „Forbes“ – neseniai paskelbė kasmetinį įtakingiausių jaunų profesionalų sąrašą, kuriame išrikiuoti 30 metų nesulaukę jauni specialistai, dirbantys grožio, dizaino bei meno industrijose.
Sąrašo viršuje – jauna, vos 27 metų amerikietė Mišelė Fan (angl. Michelle Phan), gimusi imigrantų iš Vietnamo šeimoje. Jos makiažo pamokėles kanale „Youtube“ prenumeruoja maždaug 7 milijonai žmonių iš viso pasaulio, o pati Mišelė laikoma ne tik įtakinga stiliaus eksperte, bet ir puikia naujos kartos verslininke, kuri sugebėjo sumaniai išnaudoti skaitmeninio amžiaus galimybes.
Tiesa, didžiausią pelną, kuris skaičiuojamas dešimtimis milijonų JAV dolerių, Mišelė gauna ne iš veiklos virtualioje erdvėje, bet iš sutarčių su didelėmis kosmetikos kompanijomis (pavyzdžiui, prancūzų grožio gigantais „L'Oreal“ bei „Lancome“) ir JAV televizijos kanalais.
Savo tinklaraštį Mišelė pradėjo rašyti būdama 15-os metų. Jame ji aptarinėjo įvairias dažymosi technikas. 2007 m. ji sukūrė pirmąjį 7 minučių trukmės filmuką, kuriame demonstravo, kaip greitai ir paprastai pasidaryti įspūdingą makiažą. Tarp populiariausių jos video įrašų – patarimai, kaip „nusipaišyti“ atlikėjos Lady Gaga akis bei pavirsti į Holivudo žvaigždę Angeliną Jolie.
„Augau labai sunkiose sąlygose, mano šeima nuolat kraustėsi iš vienos vietos į kitą, jaučiau, kad niekada niekur nepritampu. Internetas man reiškė erdvę, kurioje galiu išreikšti save. Suvokiau „Youtube“ kaip asmeninę televiziją, kurioje galiu turėti savo asmeninį kanalą ir pati jam kurti turinį. Niekada nebūčiau pamaniusi, kad galėsiu iš to gyventi. Kelerius metus iš savo grožio pamokėlių neuždirbdavau nė centro. Bet gera idėja ir atsidavimas savo darbui sukuria dar daugiau naujų idėjų ir galimybių. Suvoki, kad gali sukurti darbo vietą ne tik sau, bet ir kitiems žmonėms. Šis suvokimas įžiebia tikro verslininko azartą, siekį sukurti vis nuostabesnę verslo koncepciją“, – pasakojo „Forbes“ žurnalistams Mišelė.