Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
kad yra dauguma nemąstančių mokyklų direktorių.
Gera Živilės mintis. Kodėl, pavyzdžiui, mokyklose, kur yra daugiau paralelinių klasių, mokiniai neskirstomi į klases pagal mokymosi rezultatus? Taip būtų lengviau mokytojams ir naudingiau patiems mokiniams.
Žm0nės skirtingi. Ar gali būti 10 metų visi mokiniai motyvuoti mokslo teorijomis? Gal mokyklose reikėtų teoriją labiau jungti su praktiniu gyvenimu ir visų neversti 10 metų tuščiai "trinti" suolus?
Užtat Vilniaus Licėjuje, KTU šios problemos nėra ir pasiekiami labai aukšti rezultatai. Be abejo, mokymosi motyvacijai svarbos turi ne vien intelektiniai gebėjimai, bet ir mokytojo meistriškumas. Kiek pas mus mokytojų - maestro?
kada bus atskirti motyvuoti mokiniai nuo nemotyvuotu ? Kiekvienoje klasėje sėdi keli tokie
" mokiniai",kurie trukdo 20 mokinių mokytis .Ar motyvuoti mokiniai turi teisę mokytis ?
" mokiniai",kurie trukdo 20 mokinių mokytis .Ar motyvuoti mokiniai turi teisę mokytis ?
REKLAMA
REKLAMA
„Apskritas stalas“: kodėl moksleiviams trūksta motyvacijos mokytis?