Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Jei ketinama reguliuoti pokalbiu tarifus centralizuotai visoje ES, tai kodel tarifai (max antkainiai) visu pirma nereguliuojami Lietuvoje? Kodel vieni vartotojai turi moketi uz kitiem vartotojam taikomas nuolaidas?
Bet juk tai klausimas ES lygmenyje. Iniciatyvos reguliuoti sias kainas emesi Europos Komisija. Klausimas: ka Komisija siulo, ir ar toks reguliavimas bus efektyvus?
Manau lygiagreciai su siuo klausimu reikia nagrineti kita gal net dar sverbesni. Kodel visos trys (gal virtualaus rysio bendroves taip pat. apie jas nezinau) nevertina lojaliu klientu. Kuri nors bendrove perviliodama pastovu vartotoja is kurios nors kitos siulo labai geras salygas, pvz. metyus laiko kalbeti nemokamai ir pan. Kai tuo pat metu seniems savo klientams nepasiulo kazko naudingo. Iseina seni lojalus klientai tik del to, kad nepabega i kita kita tinkla gauna moketi brangiau. O juk tai svarbiau uz pokalbius uzsieny, kurie realiai buna aktualus kokias 20 dienu per metus.
Pagarbiai Kaunietis is Kauno
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų