• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Istorijos mokslų daktaras, „Peer-Ed“ švietimo inovacijų direktorius Lester J. Foltos (JAV) apmokys 20 šalies pedagogų ir švietimo vadybininkų dirbti pagal tarptautinį pripažinimą pelniusį „Parama kolegai“ modelį (angl. „Peer coaching“). Penkių dienų įvadiniai mokymai prasidėjo 2011 m. kovo 28 d. Druskininkuose.

REKLAMA
REKLAMA

Pirmame modelio įgyvendinimo etape 20 parengtų kvalifikuotų trenerių-facilitatorių apmokys po 12 patarėjų (angl.coacher'ius). Kitame etape patarėjai įgytas žinias perteiks 1-2 savo mokyklos mokytojams. Patarėjai padės savo kolegoms tobulinti mokymą(-si) klasėje, siekiant gerinti mokinių pasiekimus. Mokytojai išmoks pritaikyti informacines komunikacines technologijas (IKT) bei integruoti jas į mokymo(-si) procesą.

REKLAMA

„Paramos kolegai“ modelio išbandymas, tai sudėtinė Ugdymo plėtotės centro vykdomo projekto „Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra“ dalis. Iš viso modelio įgyvendinime dalyvaus 480 įvairių Lietuvos mokyklų mokytojų.

„Paramos kolegai“ modelis sukurtas 2002 m. „Puget Sound" JAV Švietimo departamento užsakymu, siekiant padėti mokytojams, išplėsti standartinį mokymą, siūlant mokiniams patrauklias informacinių technologijų taikymu paremtas mokymo veiklas. Po 2 m. kompanija „Microsoft" licencijavo šios mokymo programos turinį ir pradėjo taikyti „Partneriai mokyme“ programoje. Šis modelis sėkmingai įgyvendintas 49 šalyse.

Projekto „Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra“ tikslas – sudaryti sąlygas pedagogų kvalifikacijos tobulinimui ir perkvalifikavimui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų