Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Dažniausiai nesupratimas yra vaikų bėda- jie nėra motyvuoti klausyti mokytojų. Dėl to ir gaunasi: vieni ten pat mokydamiesi gauna 10, kiti-2. Nežinau, kaip kitur, bet mano mokykloje mokytojai aiškina tol, kol visi supranta. Jei taip nėra- gal vertėtų pakeisti mokyklą? Pati mokausi vidurinėje, ir patys mokytojai sako, jei norėsi mokėti, išmoksi bet kur... Be to, mūsiškiai retas kuris lanko papildomai, o gimnaziniai iš papildomų neišlenda. Ir kas iš to? Gimnazinis dar ir neišlaikys su visais savo korepetitoriais, kai kitas vien mokykloj pasedėjęs be jokių korepetitorių gaus 100 iš valstybinio.
jei pats vaikas nori mokytis, tai jam turėtų užtekti ir pamokų esamų mokyklloje.
jei pats vaikas nori mokytis, tai jam turėtų užtekti ir pamokų esamų mokyklloje.
Teisingai pastebeta paties mokinio motyvacija ir ji turi reikstis visur ne tik ten kur investuoja savo ar tevu pinigus, nes kai jau savo investuoji kitaip ziuri, o kai mokyklos nemokamai, tai bele yra. Is savo patirties zinau, jei yra motyvacija ir salygos (siuo atveju tik mokytojos geros uztenka) tuomet ir mokykloje puikiai uztenka igautu ziniu islaikyt egzamina gerai, o korepetitoriai reikalingi tuomet, kai yra dideles spragos ir jas reik uzkamsit, nes mokykloje nelabai, kas ziuri, ka moki, o ka ne.
REKLAMA
REKLAMA
Investicija į korepetitorius. Rizika pasiteisina?