Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Bet svarbiausias klausimas nesprendžiamas. Kad konkuruoti su panašaus lygio pasaulio universitetais, turime pritraukti pačius geriausius protus, kurie norėtų dirbti Lietuvoje. Nebūtinai tie protai visose mums svarbiose srityse priklauso lietuvių tautai. Tik perėję prie dėstymo ir mokslinių aptarimų anglų kalba, tik visiškai panaikinę reikalavimus mokslininkams bei dėstytojams žinoti lietuvių kalbą, galime tikėtis dalyvauti konkurencijoje už protus, sukursime geras sąlygas mūsų absolventams konkuruoti pasaulinėje ekonomikoje, pastatysime ant kojų Lietuvos ūkį. Aišku, kad lietuvių kalba turi būti dėstoma lietuviškai. Ir to visiškai pakanka kalbos išsaugojimui.
Ieškoti pirmiausia lietuvių, kokie blogi specialistai jie bebūtų, yra naudinga mums kiekvienam asmeniškai (įskaitant ir gerbiamą A. Lašą), bet kenkia mūsų bendram reikalui.
jei bijote, kad universitetų pervedimas prie anglų kalbos pakenks lietuvių kultūrai, tai nusipirkite didelį paminklinį akmenį. Parašykite:
_Anksčiau čia gyveno šauni lietuvių tauta. Bet kol dr. Jonas Ramanauskas ir dar kelios karingos vaidilutės sauojome lietuvių kultūrą, visi lietuviai išsivažinėjo. Praeivi, nepamiršk, kad nėra kultūros be tautos._
Ieškoti pirmiausia lietuvių, kokie blogi specialistai jie bebūtų, yra naudinga mums kiekvienam asmeniškai (įskaitant ir gerbiamą A. Lašą), bet kenkia mūsų bendram reikalui.
jei bijote, kad universitetų pervedimas prie anglų kalbos pakenks lietuvių kultūrai, tai nusipirkite didelį paminklinį akmenį. Parašykite:
_Anksčiau čia gyveno šauni lietuvių tauta. Bet kol dr. Jonas Ramanauskas ir dar kelios karingos vaidilutės sauojome lietuvių kultūrą, visi lietuviai išsivažinėjo. Praeivi, nepamiršk, kad nėra kultūros be tautos._
O gal aukštojo mokslo sistemos griovimas Lietuvoje ir yra pagrindinis komjaunuolio Stiopos darbas? Kad atlaisvintų LT mokslo rinką kitiems universitetams, pvz. iš GB? Pinigai jau paimti?
Visiškai pritariu, manau, kad šis žmogus tikrai neturi pakankamai kompetencijos būti ministru, tuo labiau švietimo. Visur švietime yra begalė spragų, tačiau jis užuot jas lopydamas, toliau griauna jau seniai virstančią domino virtinę. Darželių reformos, abiturientų egzaminai, dabar šito įstatymo pataisos... Tikrai toks vaizdas, kad jis gyvena kitoje erdvėje (kaip ir daugelis seimūnų). Švietimo ministras turėtų aiškiai suprasti, kas vyksta švietimo sferoje, o kada šis žmogus kalba, atrodo, jog jis tikrai nepilnai susipažinęs su dabartine situacija. Tai kaip jis dar gali kažką pakeist į gerą pusę, jei visiškai nesuvokia problemos esmės.
nuomonė--> kai jau eisi ieškot šitos marmūzės:D, prigriebk visus juo besipiktinančius;) Su nemenka armija nueisi;DDD
nuomonė--> kai jau eisi ieškot šitos marmūzės:D, prigriebk visus juo besipiktinančius;) Su nemenka armija nueisi;DDD
valdantieji su dabartiniu pasipūtusiu ministru steponavičium griauna ne tik aukštojo mokslo sistemą, bet apskritai viso mokslo. Gi tas melagėlis steponavičius kelnes per galvą maudamasis prisiekinėjo, kad nemažins moksleivio krepšelio. O kas atsitiko. Didžioji dalis mokyklų sėdi giliame minuse. Ir skaičiavimo tvarką pakeitė. Įdomu, kiek pedagogų neteks darbo? Reikia gerai įsižiūrėti į šitą marmūzę ir prisiminti visam gyvenimui.
REKLAMA
REKLAMA
G. Steponavičius siūlo dar vieną neeilinę sesiją