Verslo konkursas studentams „Creative Shock‘12“ sulaukė itin didelio užsienio šalio jaunimo susidomėjimo. Konkurse dalyvavo daugiau kaip 60 komandų iš 22-ų Europos universitetų. Sulaukta dalyvių iš tokių šalių kaip: Suomija, Švedija, Ukraina, Baltarusija, Serbija, Didžioji Britanija ir net Portugalija. Jau gruodžio 1-2 d. ISM Vadybos ir ekonomikos universitete įvyks konkurso finalas, kuriame dėl pagrindinio prizo – 1500 EUR, kuriuos skyrė „Danske bank“ – varžysis 5 geriausios komandos.
„Šiais metais Lietuvos socialinės organizacijos gali pasidžiaugti gausiu idėjų antplūdžiu: pasiūlyta daugiau nei 23 idėjos, kaip šios organizacijos galėtų padidinti savo žinomumą ir paskatinti visuomenę prisidėti prie jų iniciatyvos, – pastebi vienas iš konkurso organizatorių Aras Dapkus. – Be to, konkurso dalyviai turėjo galimybę susipažinti su realiu socialinio verslo modeliu iš Filipinų, kurdami strategijas, kaip šis verslas galėtų įžengti į rinką”.
Į konkurso finalą pateko komandos iš Lietuvos, Latvijos, Didžiosios Britanijos bei Portugalijos. Per naktį komandos turės išnagrinėti ir pateikti pasiūlymus, atitinkančius realią Lietuvos socialinio verslo situaciją.
Pirmos konkurso užduoties metu komandos sprendė iš Filipinų atkeliavusio socialinio verslo „Bayani Brew”, kuris verslo pagalba siekia išspręsti skurdo problemą savo šalyje, situaciją. Iš viso buvo pasiūlytos 33 įžengimo į rinką idėjos. Geriausiai šią užduotį atliko SSE Rygos universiteto komanda, nuosekliai išdėsčiusi visą organizacijos veiksmų strategiją su paaiškinimais, kaip siūlomi rinkodaros žingsniai veiktų vietinėmis Filipinų ekonomikos sąlygomis.
Antrojoje konkurso užduotyje komandos siūlė strategijas, kaip padidinti Lietuvos socialinių organizacijų, tokių kaip „Aukok.lt“, „Pifas“, „Pagalba daiktais“, „Kitas variantas“ bei „Vaikų linija“, žinomumą. Čia geriausiai įvertinta Lietuvos tarptautinio LCC universiteto komanda. Ši komanda pasiūlė vieną drastiškiausių partizaninės rinkodaros idėjų: gyvūnų globos organizacijai „Pifas“ siūlė naudotis netradicinėmis ir žmonių dėmesį bei jausmus sukeliančiais būdais – paliekant pririštus pliušinius gyvūnėlius šunų pririšimo vietose, prie didelių maisto prekių parduotuvių ar kitose viešose vietose.
Daugiau originalių komandų idėjų rasite „Creative Shock“ Facebook paskyroje. Kiekvienas apsilankęs puslapyje gali balsuoti ir rinkti labiausiai nusipelniusią komandą. Daugiausiai balsų surinkusi komanda bus apdovanota papildomu specialiu ISM Vadybos ir ekonomikos įsteigtu prizu.
Gruodžio 1 d. ISM Vadybos ir ekonomikos universitete organizuojamos atviros paskaitos verslo inovacijų tema. Jas ves konkurso svečiai: VšĮ „Investuok Lietuvoje“ vyriausiasis projektų vadovas Justinas Pagirys bei rinkodaros agentūros „We Are Marketing“ generalinis direktorius Julius Kaknevičius. Kalbėtojai pasidalins savo patirtimi, papasakos apie socialines inovacijas versle ir atskleis prekinio ženklo vystymo gudrybes. Konkurso organizatoriai pabrėžia, kad finalinis renginys atviras visiems, norintiems atvykti.