Birželio 1-2 d. į Lietuvą atvykstantis charizmatiškasis verslo genijus Sr. R. Bransonas sukėlė diskusijų ne tik tarp pradedančiųjų verslininkų, bet ir tarp patyrusių verslo „vilkų“. Lietuvos gyventojai pasidalino į dvi stovyklas – pirmoji, tai žmonės, kurie vertina ir gali sau leisti dalyvauti tokio pobūdžio renginiuose, antroji – verslūs, bet tam neturintys finansinių galimybių. Jaunimas vienijasi – dėl verslo idėjos pristatymo Sr. R. Bransonui studentai išleido kelerius metus taupytus pinigus. Jaunimogidas.lt atlikta apklausa, kurioje dalyvavo per 1000 verslu besidominčių ar savame versle dirbančių 19 – 25 m. respondentų, rodo, kad daugiau kaip 90 % apklaustųjų domisi šiuolaikinio verslo galimybėmis ir norėtų sudalyvauti Sr. R. Bransono paskaitose, bet vos 14 % žmonių įstengtų nusipirkti bilietą į įžymybės seminarus. 25 % apklaustųjų pareiškė, kad tokia situacija susiklostė dėl esamų finansinių problemų įmonėse. „Renginiai bei jų organizavimas kainuoja. Žmonių darbas taip pat. Gal todėl kraštuose, vadinamuose normaliais, bet kuris dirbantis žmogus yra gerbiamas. Ir pats Sr. R. Bransonas daug dirbo ir tebedirba. Tiesa, jis puikia supranta, kas yra parama ir pagalba. Tačiau, kad ir kaip būtų, jis nesiūlytų už dyką skrydžio į kosmosą“, – apie verslių žmonių norą mokėti pigiau už tarptautinius renginius kalba viešųjų ryšių specialistas, agentūros „PR Service“ vadovas Linas Kontrimas.
Septynių žmonių komanda, priklausanti neformaliai jaunų žurnalistikos talentų mokyklai jaunimogidas.lt, tikisi renginio metu pristatyti savo verslo idėją pačiam Sr. R. Bransonui. Kad galėtų patekti į renginį, studentai išleido kelerius metus taupytus pinigus. „Tikėdami savo verslo idėjos sėkme, pinigų seminarui negailėjome. Iš komandos mes deleguojame vieną narį. Taip sugriauname visuomenėje įsigalėjusį mitą, kad jaunam žmogui verslo gigantų seminarai yra neįkandami. Tikimės ne tik pristayti idėją, bet ir gauti naudingų patarimų“, - dėsto jaunimogidas.lt komandos narė Faustina Nomengardaitė. Nors bendros nuomonės dėl panašaus pobūdžio renginių naudos nėra, vis dėlto verslus jaunimas neneigia, kad tarptautinių verslininkų seminarai yra puiki galimybė įgyti naujos patirties, pabendrauti su žmonėmis, kurie sukasi šiame sektoriuje bei gauti vertingų patarimų.