Projekto dalyviai konstatavo, kad šiandieninėje visuomenėje informacijos „vartojimas“ vis dar yra didelė problema. Kritinis mąstymas, manipuliacinių mechanizmų atpažinimas, savo teisių, laisvių ir pareigų, visuomeniškumo ir pilietiškumo suvokimas nėra savaime suprantamas išsilavinusio žmogaus žinių ir pasaulėžiūros formavimosi pagrindas. Socialiniai tinklai, juose vykstančios diskusijos jauniems žmonėms tapo vienu pagrindinių informacijos šaltinių. Informacijos pateikimo greitis, galimybė tuoj pat atsakyti, remtis įvairiais šaltiniais padeda riboti tendencingos informacijos plitimą. Pagrindine problema tampa ne informacijos trūkumas, o gebėjimas analizuoti, kritiškai ją vertinti.
Projekto dalyviai nagrinėjo nedarbo, ekologijos, savanorystės; sveikatingumo, pilietiškumo, taikos propagavimo; diskriminacijos problemas; pristatė savo šalių situaciją bei patirtį. Susitikime su LRT televizijos naujienų tarnybos direktoriumi Audriumi Matoniu diskutavo apie žinutės formavimo principus, įvairius informacijos šaltinius, jų patikimumą, mokėsi kaip atpažinti tendencingą informaciją.
Mokydamiesi ir dalindamiesi patirtimi kaip formuoti žinutę socialinėje žiniasklaidoje, projekto dalyviai įrašė savanorystės temai skirtą radijo laidą, sukūrė trumpametražį filmuką ir vaidinimą diskriminacijos tema, parengė straipsnį nagrinėjantį nedarbo problemą, sukūrė specialiai projektui skirtą blogą.
Jaunimo mainus organizavo Didždvario gimnazija, finansavo Europos Sąjunga pagal „Erasmus+“ programą.