Vilniuje savo kelionę pradėjęs ir jau spėjęs apsilankyti Trakuose, keliaujantis Klimato muziejus atvyksta į trečiąją savo stotelę Kėdainiuose. Beveik 10 000 lankytojų surinkusi interaktyvi, jūriniuose konteineriuose įrengta paroda nepalieka abejingų — „veikla muziejuje įdomi, naudinga ir interaktyvi“, — socialiniuose tinkluose dalijasi mokytojos.
„Tvarumas ir dėmesys aplinkai turi prasidėti nuo kiekvieno iš mūsų, nuo pačių mažiausių žingsnelių, kuriuose sujungę parodysime, kad mums rūpi ir kad mes galime prisidėti prie pozityvių pokyčių.“, — Facebook paskyroje po apsilankymo rašė Seimo narys Lukas Savickas. „Beje, Klimato muziejus pradeda kelionę po Lietuvos miestus, jeigu vis dar abejojate kokie jūsų žingsniai daro didžiausią įtaką pasauliniam atšilimui, užsukite ir pasitikrinkite.“, — rekomendacija dalijosi L. Savickas.
Klimato muziejus pirmasis toks keliaujantis edukacinis projektas Baltijos šalyse. Ekspozicijose galima patirti 50 laipsnių kaitrą, palyginti pramonės sričių įtaką klimato kaitai ir įvertinti savo paties asmeninį indėlį šios problemos augimui arba valdymui.
„TV3 žiniasklaidos grupė atsakingai reaguoja į tai, kas svarbu visam pasauliui, o klimato krizės ignoruoti daugiau nebegalime – tikime, kad toks interaktyvus muziejus ne tik privers susimąstyti apie tai, kokį pasaulį paliksime savo vaikams, bet ir juos pačius paskatins imtis nesunkiai įgyvendinamų, tačiau su kiekviena diena vis svarbesnių, tvaresnių gyvenimo sprendimų“, — muziejaus veiklą vertina informacinio projekto rėmėjo TV3 generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė.
Klimato kaitos ekspozicijoje Kėdainiuose bus galima apsilankyti iki birželio 12 d., registracija į nemokamas ekskursijas www.klimatomuziejus.lt. Vėliau muziejus kelionę tęs per sekančius 13 Lietuvos miestų: Kėdainius, Telšius, Gargždus, Uteną, Panevėžį, Šiaulius, Mažeikius, Palangą, Šakius, Marijampolę, Birštoną, Tauragę, Jonavą ir Kauną. 2023-aisiais muziejus tęs kelionę Latvijoje.
Keliaujančio muziejaus projektą įgyvendina asociacija „Aktyvus jaunimas“, finansuoja Europos klimato iniciatyva. Muziejaus kelione rūpinasi logistikos partneris Hoptrans. Informacinis projekto rėmėjas – TV3 žiniasklaidos grupė. Projekto idėją Lietuvoje remia Telia, IKI, Walk15 ir Mantinga.