„Verslo idėja kilo visai netikėtai kažkur prieš porą metų. Turėjome keliauti į Kanadą, taigi pradėjome galvoti, ką nuvežti lauktuvių, kad nedužtų, nebūtų sunku, neužimtų daug vietos lagamine, bet būtų miela, gražu ir primintų Lietuvą. Pagalvojome apie marškinėlius, bet tokių, kokių norėjome, neradome. Taigi ėmėme ir patys juos sukūrėme. Iš to ir išsivystė mūsų verslas“, – pasakojo Asta ir Karolis.
Poros verslas įkurdintas daugiabučio rūsyje. Čia vyksta ir gamyba, ir pakavimas, ir ofiso darbai, tačiau nei pirkėjų, nei klientų verslininkai stengiasi nesikviesti – patalpos tam nepritaikytos. Studijoje visko daug – ir prekių pavyzdžių, ir dokumentų, ir darbo staklės, ir persirengimo kabina gaminamiems drabužiams pasimatuoti. Taigi IKEA dizainerei Justinai teks nemažas iššūkis – pirmiausia, didelę erdvę suskirstyti į darbo, gamybos, poilsio, svečių priėmimo zonas.
„Šiuo metu daliai verslų pristabdžius savo veiklą, siūlau pertrauką išnaudoti ilgai atidėliotiems darbams atlikti: surūšiuoti dokumentus, sutvarkyti gamybines, biuro patalpas, atsinaujinti tiek, kad grįžus pilnu pajėgumu į veiklą, tam nebereikėtų gaišti laiko. Šios studijos pertvarka parodys, kaip investavus kad ir nedidelę sumą, pasikeičia patalpų funkcionalumas, reprezentatyvumas, galų gale dirbti patogiau ir efektyviau“, – sako Justina Koskauskė, IKEA interjero dizainerė, teikianti individualias interjero konsultacijas tiek verslui, tiek savo namus įsirengiantiems gyventojams.
Pasak jos, pirmasis ir svarbiausias žingsnis atnaujinant verslo patalpas yra įvertinti atliekamas funkcijas ir kiekvienai jų paskirti apgalvotą ir funkcionalią erdvę. O greitiems pokyčiams ir tvarkai įvesti užteks keleto lentynų bei dėžių.
Daugiau apie pokyčius šeimos verslo studijoje – žiūrėkite laidoje „Namų idėja su IKEA“ penktadienį 17:55 per TV3.