Merginos galerijoje įrengtame biure dirba neskaičiuodamos valandų, jos čia užsiima ir visais organizaciniais, administraciniais darbais ir priima svečius – menininkus, autorius, kuratorius.
Pirmas dalykas, kuris krenta į akis vos pravėrus biuro duris – labai daug daiktų: dokumentų, brėžinių, segtuvų ir t.t. Tai patvirtino ir IKEA interjero dizainerė Erika: „Pirmas įspūdis – daiktai neturi savo vietos, darbo stalai apkrauti visokiais tušinukais, dokumentais ir kitomis smulkmenomis. Tokioje aplinkoje turėtų būti ne tik sunku rasti tai, ko reikia, bet ir susikaupti“, – sako ji.
„Daiktai čia atkeliauja visokie. Kartais laikinai, bet kartais tas laikinai užsitęsia iki amžinai. Norėtųsi stalčių ar lentynų visiems tiems daiktams sudėti, nes kitur sandėliuoti neturime kur. Būtų gerai ir dalinai atskirti darbo bei svečių priėmimo zonas“, – savo pageidavimus vardino biuro šeimininkės.
Negana to, Evelina ir Monika atskleidė, kad turi dar vieną kolegą, kuris sėdi už sienos, nes dabar jam tiesiog nėra vietos jų kabinete. Visi jie norėtų dirbti vienoje erdvėje. Taigi, Erikai teks nemenkas iššūkis – toje pačiame kambaryje įrengti tris darbo vietas, atskirti zoną svečių priėmimui ir dar rasti sprendimą gausybei daiktų tvarkingai sudėti.
Kaip jai tai pavyks įgyvendinti, žiūrėkite penktadienį 17:55 val. per TV3., laidoje „Namų idėja su IKEA“.