Drąsi reklama, kurioje rodoma moteris, apsirengusi tik apatiniais ir praeinanti pro viso kūno skaitytuvą buvo pripažinta „nepadoria“ ir „pernelyg drąsia“, rašo „news.com.au“.
Reklamą sukūrė PETA organizaciją. Joje rodoma moteris vilkinti „metalinius“, t.y. neperšviečiamus apatinius, ant kurių užrašyta: „Didžiuokis savo kūnu!Būk veganu“.
Tokį verdiktą priėmė „Southwest Airlines“ atstovai, garsėjantys savo keistu požiūriu į moralę. Sunku suprasti kodėl jiems neatrodė nepadoru, jog vieną jų lėktuvą „puošė“ didelės pusnuogio modelio fotografija, kodėl įmonę ištikus krizei pasitelkta itin seksuali reklamos strategiją, bet tuo pačiu atsisakyta į kompanijos žurnalą įdėti PETA reklamą ar įleisti į lėktuvą „nepadoriai“ apsirengusią moterį.
„Southwest Airlines” atmetė mūsų reklamą dėl to, jog ji buvo pernelyg provokuojanti? Gal galėtumėte man duoti vieną bilietą į Drovuolių šalį per Veidmainių miestą? – ironizavo PETA atstovė Amy Skylark.
„Pusnuogis modelis ant lėktuvo yra gerai, tačiau metaliniai apatiniai – ne?“, - klausė ji.
"Southwest" reklama