Erotinės oro linijų reklamos sukelia pavojų stiuardesėms, pareiškė Australijos skrydžių palydovų sąjunga.
Toks perspėjimas pareikštas po keleto itin erotiškų oro linijų reklamų pasirodymo.
Neseniai rusų oro linijos „Avianova“ pradėjo reklamos kampaniją, demonstruojančią bikini vilkinčias stiuardeses plaunančias lėktuvus. Tik prieš keletą dienų didžiausios Rusijos oro linijos „Aeroflot“ išleido kalendorių su nuogomis palydovėmis.
Tokį kalendorių kasmet leidžia ir „Ryanair“. Seksualiu stiuardesių įvaizdžiu nuolat žaidžia „Virgin Airlines“.
„Tokio tipo provokuojančios reklamos, naudojant personalo narius, neturėtų būti priimtinos, - kalbėjo Sąjungos atstovė Jo-Ann Davidson, - taip palydovai pateikiami, kaip į kainą įeinantys žaisliukai, pridedami prie kelionės pasiūlymo“.
„Komanda nusipelno dirbti saugioje aplinkoje, kurioje su jais elgiamasi pagarbiai“, - pridūrė ji.
Oro linijos griebiasi vis erotiškesnių reklamų, norėdamos privilioti keliauti nebe taip linkusius turistus.