Mes jau pripratome, jog oro linijos mus stengiasi suvilioti neįsivaizduojamų nuolaidų, kurios pradingsta vos sumokėjus papildomus mokesčius, pažadais. Tačiau, kovodamos dėl klientų dėmesio jos gali dar daugiau: aprėdyti palydoves seksualiais apdarais, nurengti pilotus, stiuardus ir net kompanijos vadovus, ir visą tai pagardinti jumoro žiupsneliu. Pateikiame labiausiai provokuojančias avialinijų reklamas, prieš kurias nublanksta net „Ryanair“ kalendorius su pusnuogėmis playdovėmis.
Kompanijos klipe, sukurtame 25-osioms avialinijų metinėms paminėti, seksualiais raudonais rūbais pasipuošusios stiuardesės žingsniuoja į pirmąjį skrydį. Jos atrodo taip pribloškiančiai, jog priverčia vyriškį išmesti iš rankų nenusakomo dydžio mobilujį telefoną ar apsidrėbti valgomu mėsainiu. Pasak „Virgin Atlantic“ atstovų – klipe parodijuojami perdėtai seksualūs 80-tieji, tačiau Britanijoje buvo susilaukta šimtų skundų dėl lyčių lygybės pažeidimo.
Ši kompanija „privertė“ savo personalą įprastas pareigas atlikti... nuogiems, „prisidengusiems“ tik ant kūno išpieštais kostiumais. Filmavime dalyvavo ir kompanijos vykdomasis direktorius. Reklamoje rodoma keleivių, išvydusiu neįprastai apsirėdžiusius palydovus, reakcija. Kampanijos šūkis – „mes neturime ko slėpti“, nurodo tai, jog perkant bilietus netaikomi jokie „paslėpti“ mokesčiai.
3. „Southwest“ oro linijos
Kuomet 70-aisiais kompanija „Southwest Airlines“ išgyveno krizę, ji rado išties paprastą sprendimo būdą – dizaineris Valentino sukūrė naujas uniformas palydovėms – trumpučius šortukus bei baltus odinius ilgaaulius. Bilietų pardavimai išaugo, kompanija pastebimai padidėjo, akivaizdžiai pakilo ir šiomis oro linijomis skridusių vyrų nuotaika.
4. Reklama oro uoste
Nors šis filmukas nėra oro linijų reklama, tačiau veiksmas vyksta oro uoste. Apsauginės nurenginėjančios jai patikusi vyruką istorija verta „paaukotos“ vienos minutės.
5. „SilverJet“ avialinijos
Didžiausios Britanijos tarnsatlantinės oro linijos, pristatydamos išskirtinę naujovę – tualetus tik moterims, griebėsi itin provokuojančios reklamos kompanijos. Video klipe matoma iš tualeto išeinanti išsitaršiusi moteris. Po kiek laiko iš jo išeina... dar viena ne ką tvarkingiau atrodanti moteriškė. Tik moterims – visomis prasmėmis.
6. „Lynx“ oro linijos
Milijonų vyrų liūdesiui „Lynx“ oro linijos neegzistuoja. O liūdėti iš tiesų yra dėl ko – šiame video įkūnytos daugelio vyrų svajonės – stiuardesės, kurios ne tik atneša antklodę, bet ir prigula greta, kurios linksmindamos keleivius mušasi pagalvėmis ar seksualiai ploja viena kitoms per užpakaliuką. Jokio mažo televizoriaus su pasenusiais filmais! Deja, toks skrydis įmanomas nebent milijonieriams.
Sena 60-ųjų reklama, kviečianti nebrangiai paatostogauti Majamyje ir tinkamai pasilinksminti, šiuolaikiniam žiūrovui gali pasirodyti naivoka, bet prieš 40 metų ji buvo tikrai nuoširdi ir provokuojanti.
8. „Virgin Atlantic“
Dar vienas „šmaikštus“ „Virgin Atlantic“ video. Reklamuodami prašmatnias lovas ir jokių keleivių miegančių ant jūsų peties, jie pokštavo homoseksualų tema. Kampanijos šūkis: „Jei būtum norėjęs su juo miegoti, būtum jį vedęs“.
9. „JetBlue“
„JetBlue“ visada pasižymėjo netradicinėmis paslaugomis ir reklamos kampanijomis. Pavyzdžiui, būtent šios avialinijos pirmosios pasiūlė mėnesinį bilietą. Reklama irgi originali – merginos beveik pasiryžusios leistis į aistringą ir neįpareigojantį nuotyki su pilotu, kol... nesužino, jog jis nedirba „JetBlue“. Regis, kompanijos vardas jas kaitina labiau nei vyriškis...