• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasak eksperto, princo Harry ir Meghan Markle pranešimai apie projektus yra gudri „dėmesio nukreipimo taktika“.

Pasak eksperto, princo Harry ir Meghan Markle pranešimai apie projektus yra gudri „dėmesio nukreipimo taktika“.

REKLAMA

Anot eksperto, princo Harry ir Meghan Markle pranešimai apie projektą yra gudri „dėmesio nukreipimo taktika“.

Sasekso kunigaikštis ir kunigaikštienė pastaruoju metu buvo labai užsiėmę – jų gerbėjų džiaugsmui buvo paskelbta apie kelis projektus.

Pora dirba prie dviejų naujų laidų su „Netflix“, kurios yra jų didžiulės daugiamilijoninės sutarties su transliavimo platforma dalis, o Meghan taip pat ruošiasi pristatyti savo prekės ženklą „American Riviera Orchard“.

Įžvelgia paslėptą taktiką

Šios savaitės laidoje „Palace Confidential“ dienraščio „Daily Mail“ žurnalistas Richardas Kay sakė, kad pora, atrodo, visada „skuba daryti pranešimus“ ir stengiasi atrodyti „užsiėmę“, rašoma mirror.co.uk.

„Visi šie planai yra rengiami, o paskui nieko neįvyksta“, – sakė jis, kalbėdamas apie epizodą, kuriame kalbama apie tai, kad Meghan tinklalaidė turėtų realiai sugrįžti tik kitais metais, jai pasirašius sutartį su „Lemonda“, kuri nenorėjo, kad jos „Netflix“ projektai užgožtų jos garso darbą su jais.

REKLAMA
REKLAMA

M. Kay sakė, kad Meghan, atrodo, „didžiuojasi“ tuo, ką dirba, o poros projektų skelbimai yra beveik „būdas atsikvėpti ir padaryti pauzę bandant nuspręsti, ką daryti toliau“. Nors Richardas Edenas sakė, kad tai „labai keistas veikimo būdas“.

REKLAMA

R. Edenas sakė: „Paimkime „Netflix“, jie apie naują filmą paskelbia tada, kai jis jau pradėtas kurti arba netrukus bus pradėtas transliuoti.

Labai keista skelbti apie sandorius, o paskui nieko nevykdyti. Paskelbti tokį sandorį, o paskui metus neturėti jokio turinio, jokių tinklalaidžių. Įdomu, ar ji tai daro tik dėl viešumo?“

Tai vyksta tuo metu, kai Meghan ruošiasi sunkiai paleisti savo prekės ženklą „American Riviera Orchard“, kurio prekes, uogienės stiklainius, ji padovanojo 50 įžymybių ir įtakingų asmenų, įskaitant Kris Jenner.

Hercogienė taip pat dirba prie gyvenimo būdo laidos su „Netflix“, o jos vyras kreipia dėmesį į laidą apie polo su transliavimo milžine.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų