Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Toks ir sildymas: uzkuriu kol nusigrandau priekinius 3 langus sedu ir vaziuoju. Jei langai neapsale nors ir prie minuso sedziu is kart ir vaziuoju. Nei vienas variklis man nuo to neuzlinko. Gal tu triperiu fordu ar opeliu pastoviai dumijantys varikliai ir uzluzta bet as ju neperku. O servisai tik trina rankomis.... Vel asila numelsim
Mano mašina , noriu šildau noriu nešildau.
Koks kieno pisalas nesuprantu?
Koks kieno pisalas nesuprantu?
Neseniai skaičiau straipsnį, rašytą kito experto-automobilį reikia pašildyti prieš važiuojant 2-3min.Kas kaip nori taip ir rašo. Tą patį ir apie autoplovimą žiemą įvairių nuomonių iš skirtingų expertų prisiklausyt galima.
Dar būtinai naudokit start, stop funkciją...
Jei nėra webasto, tai pabandyk atšildyti galinį stiklą, o daugumoje ir priekinį kartu su valytuvais (o juos prišalusius plėšti jėga labai net nepatartina) vien tik nuo akumo. Tada jau visiški ragai su užvedimu. Yra, aišku, visokių ledo atitirpiklių, bet kai bent kiek drėgmės salone, tai stiklai užtraukti iš vidaus. Taigi, užvestas variklis ir veikiantis generatorius atlieka savo teigiamą funciją.
Nemanau, kad automobiliui kenkia minutės ar poros "pašildymas", aišku dyzelis nelabai ką sušyla, bet alyva kažkiek tikrai suskystėja ir prasivaikšto, ko pasekoje geriau tepa važiuojant.
Dėl užvedimo nieko nesupratau, atsieit kuo aukštesnis euro standartas (naujesnė mašina) tuo sunkiau užsiveda? Kažkokia nesamonė. Labai rimtas dyzelistas(tvarkė man mašiną, po šiai dienai eina kaip bitutė) sakė, kad idealus kuro ir oro santykis yra 1:14.5, didžiausia galia maždaug prie 1:12, šalto starto metu kuras dvigubėja 1:6. Liesu mišiniu šalto dyzelio variklio paprasčiausiai niekada neužvesi.
Dėl užvedimo nieko nesupratau, atsieit kuo aukštesnis euro standartas (naujesnė mašina) tuo sunkiau užsiveda? Kažkokia nesamonė. Labai rimtas dyzelistas(tvarkė man mašiną, po šiai dienai eina kaip bitutė) sakė, kad idealus kuro ir oro santykis yra 1:14.5, didžiausia galia maždaug prie 1:12, šalto starto metu kuras dvigubėja 1:6. Liesu mišiniu šalto dyzelio variklio paprasčiausiai niekada neužvesi.
Drozkit drozkit, viskas ore, siuolaikiniams auto juk po... Apsukas kelkit iki redline, pasildykit varikli vietoj to, kad droztumet stikla, valytuvai 'nudros' patys.
Kitas reikalas, visokiom Pikul ar Siegel nepaaiskinsi nieko vistik, dar neaisku ar ta Siegel isvis vairuot moka ir vairuoja
Kitas reikalas, visokiom Pikul ar Siegel nepaaiskinsi nieko vistik, dar neaisku ar ta Siegel isvis vairuot moka ir vairuoja
ipilkite i stiklini inda 0-40 full sintetinio super duper variklio tepalo ir nakciai, prie mazdaug -4-7 palikite balkone... Ryte, kai nusivalysite pusryciu trupinius nuo smakro, paziurekite kaip atrodo ta variklio alyva.... Apie visu kitu skysciu cirkuliacija net nekalbu, bet jeigu jums svarbiau miligramas co2 ir zaliuju nevisprociu suksniai, tai pirmyn i trasas su apsalusiais langais ir nesildytu auto salonu
nesildykite, o atvykite i servisa pas mane. Pagydau viska, kas gaili 1min ir 100 ml kuro. Motoro remontas nuo 1000eur. Jums spresti genijai.
šildymas yra atgyvena nuo tarybinių laikų kai užvedus sunkiasvores mašinas reikdavo sulaukti kol užkils slėgiai įvairiose sistemose. Nu ir neišmanėliai pagalvojo, kad jeigu profai "šildo" nu tai reiškia žino, reiškia taip geriau. Ir ta mada niekaip nepraeina neišmanėlių tarpe. Ir niekaip nesupranta kad šildyti reikia ramiai važiuojant.
@g
Geriausia šildosi parkinge po namu. Užtat dauguma ir sako, kad šildymas yra atgyvena.
@P.R.
tai tikrai reikia nubauduoti. Prilyginti dujininkams, kurie neturi teisės į požeminius įvažiuoti.
REKLAMA
REKLAMA
Prieš važiuodami šildote automobilį? Pasakė, kodėl to nereikia daryti