Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Buna kondensatas susirenka variklio karterio ventilecijos šlangelis šaltukas spūstelėjo alkūnėje ir užšąlo važiuosi nešildes variklio ,keisti ribokšlius teks. Šaltas tepalas klampumas didesnis, slėgis didesnis negu pašildito variklio tepalas.
Cia straipsnis apie tai, kad droskit saltus auto! Bo kazkam minusas prekyboje. Per ilgai tarnauja varikliai, tai liepia est, kad greiciau isigyt kita. Cia toki pat ekspertai kaip ir tepalo keitimas po 30 k. Glusiai blet
Elementariai šaltas variklis, neisiles iki darbinės temperatūros, labiau dyla. Todėl geriau variklį nesildyti laisva eiga, bet iš karto važiuoti be didelės apkrovos - taip variklis greičiau išils ir mažiau dils bei greičiau pasieks savo darbinę galią.
vasara sutinku,gal ir nereikia,bet ziema prie minusines nesutinku,kol vazinesime vidaus degimo varikliais,reikia,reikejo ir reikes.O siaip labai zemo lygio straipsnis,visi juokiasi is jusu tv3 uz tokias nesamones
Hahahha lopai tv3, turbut nupirko sita straipsni koks nors servisas, darbo jiem ale maza
Hahahha lopai delfi, turbut nupirko sita straipsni koks nors servisas, darbo jiem ale maza
Blokuoti tokias raslevas reikia o ne komentuoti. Kurie cia varikliu meistrai uzsake toki šlykštu niekaka rašyti.
O kaip su automatine greicio deze ? Kiek esu girdejes nera sveika is kartovaziuoti ?
@Tomas
Deziai visai ragai jai salta uzlupsi. Ji net nefunkcionuoja gerai kai salti tepalai. O kai uzlinksta remonto kaina gan didele
Gaila kad raso atvirksciai,visada reikia sildyti varykli zinokit sita.bus -15 kaip vazius iskart jusu masina ant salto???
Pasakų pasakos.
REKLAMA
REKLAMA
Prieš važiuodami šildote automobilį? Pasakė, kodėl to nereikia daryti