Iš Šiaurės Lanarkšyro kilę vyras ir žmona pasakojo, kad skrydis į Ibizą jiems tapo didžiausiu siaubu, kokį tik kadaise teko patirti gyvenime. Porą sukrėtę kitų keliautojų elgesys, kuomet jie triukšmingai rėkavo, dainavo ir šokinėjo lėktuve, gėrė alkoholį tiesiai iš butelių ir trukdė kitiems lėktuvo keleiviams.
Pora tikina, kad visos trys kelionės valandos jiems buvo siaubingos. Triukšmaujantys keleiviai ne tik trikdė poilsį, tačiau ir priekabiavo prie kitų žmonių, svaidėsi negražiais žodžiais.
Moteris tvirtino, kad jos 56-erių vyras, kuris kenčia nuo širdies ligų, grįždamas iš tualeto sulaukė neblaivių triukšmaujančių keleivių replikų. Kelionė košmaru tapo ne tik šiai porai, tačiau ir kitiems, kurie į tokias linksmybes žiūrėjo su siaubu.
Apėmė pyktis
Pora teigė, kad pateikė oficialų skundą „Ryanair“, tačiau tik sulaukė šabloniško atsakymo, kuriame teigiama, kad pigių oro skrydžių bendrovė „neprisiimama jokios atsakomybės ir užtikrinta, kad tai daugiau nepasikartos“, rašoma mirror.co.uk.
55 metų moteris „Daily Record“ sakė: „Ryanair“ atsakymas buvo pasityčiojimas. Vis dėlto, tiesą sakant, nesitikėjau kažko kito. Nors jie ir yra pigių skrydžių bendrovė, tačiau jie turėtų pasirūpinti pirmiausiai keleivių saugumu.
Lėktuvas buvo tapęs visiškai nekontroliuojamas. Viskas buvo siaubinga nuo to laiko, kai tik į jį įlipome. Triukšmadarių buvo apie 70. Jie turėjo didelę juodą garso kolonėlę, kuri skambėjo visas tris valandas. Tie žmonės nuolat šokinėjo, daužėsi į stogą, galiausiai išsirengė, pradėjo gerti alkoholinius gėrimus.
Vienintelis kartas, kuomet įgula prie jų priartėjo, buvo tik paduoti dar daugiau gėrimų. Negalėjau net eiti į tualetą, nes jie vis trukdė. Kitus keleivius toks elgesys taip pat erzino, nes jie tiesiog rėkė žmonėms į veidus.“
Moteris taip pat tvirtino, kad vienai keleivei neliko nieko kito, kaip tik fiziškai nustumti vieną iš triukšmingų vyrų nuo savęs, kai šis ir toliau ją vargino bei priekabiavo. Teigiama, kad chaosas tęsėsi visą skrydžio laiką, o nurimo tik tada, kai lėktuvas ruošėsi leistis esant blogoms oro sąlygoms Balearų saloje.
„Tai buvo siaubinga patirtis. Mums su vyru buvo sunkūs metai, nutiko daug liūdnų dalykų, todėl manėme, kad išvyka į Ibizą leis atsipalaiduoti“, – pridūrė moteris.
@emmaaglen #ibiza #ibizaflight ♬ original sound - Emma Glen
Pateikė atsakymą
Pora teigia sau pažadėjusi daugiau niekada neskristi su „Ryanair“, kai oro linijų bendrovė atsisakė prisiimti atsakomybę už tai, kad nesugebėjo suvaldyti kilusios situacijos, o tiesiog atsiprašė už „bet kokius sukeltus nepatogumus“.
„Ryanair“ atstovas sakė: „Keleivių grupė skrydžio iš Edinburgo į Ibizą metu pradėjo triukšmauti įpusėjus skrydžiui.
Siekdama išsklaidyti situaciją ir sutvardyti keleivių keliamus trikdžius, įgula skrydžio metu paskelbė keletą pranešimų ir atsisakė tiekti daugiau nei du alkoholinius gėrimus kiekvienam keleiviui. Keleiviai nustojo triukšmauti prieš lėktuvui saugiai nusileidžiant Ibizoje.“