Taigi, tam, kad paskatintų moteris priimti save tokias, kokios yra, „Your Clothing“ pradėjo „Poolside Confidence“ kampaniją.
Kampanija remia visa komanda plius dydžio modelių, o jų tarpe ir tinklaraščio „What Laura Loves“ autorė. Apie tai, kodėl pozityvus požiūris į kūną toks svarbus, „Daily Star Online“ kalbėjosi su šia „Instagram“ žvaigžde.
Dalinasi neretušuotomis nuotraukomis
Laura Ferry yra įsitikinusi, kad mados industrija turėtų įtraukti kuo daugiau įvairesnių žmonių. „Instagram“ socialiniame tinkle ji nuolat dalinasi neretušuotomis savo nuotraukomis ir turi daugiau nei 25 000 sekėjų.
Kai kuriose nuotraukose gražuolė pozuoja tik su apatiniais, kad parodytų, jog galima būti patenkintai savo kūnu esant plius dydžio. Pastaraisiais metais ji taip pat yra pasisakiusi prieš kūno gėdinimą ir patyčias internete.
Laura atskleidė, kodėl pozityvaus požiūrio į savo kūną kampanija jai tokia svarbi.
Ji sakė: „Nors mada pastaraisiais metais šuoliuoja į priekį milžiniškais žingsniais, kol mados industrijoje bus laukiami ir norimi visi, reikės įdėti dar daug darbo ir pastangų.
Moterys gėdijasi savo kūno
Kadangi žiniasklaidos priemonėse skirtingų dydžių moterys gėdijamos dėl savo kūno, manau, kad tokiai galingai industrijai svarbu parodyti, jog grožis neapsiriboja tik siauru drabužių dydžių intervalu.
Būtent plius dydžių spektrui reikėtų įvairių kūnų didesnio matomumo ir didesnio nei 20 dydžio moterų kampanijose, kataloguose ir internete, o taip pat žiniasklaidos priemonėse. Pasaulyje yra daugybė šiuos dydžius vilkinčių moterų ir jos nusipelno būti atstovaujamos taip pat, kaip ir smulkesnės moterys.“
Laura aiškina: „Įgyti pasitikėjimą savo kūnu užtrunka laiko. Užsibrėžkite mažą, pasiekiamą tikslą ir jį užtikrintai pasiekite. Leiskite sau pripažinti, koks nuostabus yra jūsų pasiekimas ir tuomet ženkite pirmyn.
Jei anksčiau prie baseino niekuomet nedėvėjote maudymosi kostiumėlio, visų pirma įsigykite puikų maudymosi kostiumėlį. Užsisakykite krūvą jų internete ir namuose ramiai juos pasimatuokite.
Išsirinkite tą, kuris jums tinka geriausiai – atsiminkite, kad svarbiausia nuomonė yra jūsų.“