Birželio 19-ąją darytose nuotraukose matyti, kad šokoladinio sūrelio galiojimo laikas pasibaigęs jau birželio 15-ąją. Vilnietė redakcijai rašė: „Priėjau prie mėgstamų sūrelių ir, žinoma, susigundžiau akcine kaina. Visiems sūreliams buvo taikoma keliasdešimties centū nuolaida, todėl pamaniau, kad sūneliui nupirksiu daugiau.
Ėmiau žiūrėti galiojimą ir pamačiau, kad kelių iš jų galiojimo laikas pasibaigs kitą dieną, o kitos rūšies sūrelių galiojimas buvo pasibaigęs jau birželio 15-ąją, prieš kelias dienas.
Pati tokių sūrelių nepirkau, tačiau labai noriu perspėti mamas, kad prieš pirkdamos visada atkreiptų dėmesį į galiojimo laikus“, - redakcijai rašė moteris.
Tuo tarpu „Maximos“ Komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė naujienų portalui teigė atsiprašanti dėl susidariusios situacijos:
„Labai atsiprašome ir apgailestaujame dėl situacijos. Šiuo atveju tiesiog įvyko žmogiška klaida – keli jau nurašyti sūreliai buvo patekę tarp galiojančių produktų.
Minėtoje parduotuvėje patikrinome visų kitų sūrelių galiojimo terminus ir daugiau netinkamų vartoti prekių neradome. Maisto saugos ir kokybės užtikrinimas – mūsų veiklos prioritetas.
Prekių galiojimo terminus tikriname reguliariai, todėl šią situaciją laikome išskirtiniu atveju. Kliento dar kartą labai atsiprašome. Susidūrus su nesklandumais ar kilus klausimams, pirkėjus visada maloniai kviečiame su mumis susisiekti nemokama informacine linija 8 800 20050 (8-22 val.), rašyti el. paštu [email protected] ar kreiptis į mūsų parduotuvių darbuotojus. Padėsime ir atsakysime į rūpimus klausimus“.