Esą minėtas regioninis kelias visas sueižėjęs, tačiau kelininkai jį taiso, pasak žmonių, „lopais“.
„Geriau dalį kelio, bet kokybiškai padarytų, o ne lopinėliais. Važiuoji – lopinėlis gero asfalto, lopinėlis sueižėjusio. Kas priėmė tokį keistą sprendimą? Automobiliu važiuoji – tarsi vežimu. Aukščiai skiriasi“, – piktinasi gyventojai.
Kadangi tai regioninis kelias, dėl komentaro kreipėmės į Lietuvos automobilių kelių direkciją, prašydami informuoti, kada pradėti kelio Alytus- Punios girininkija remonto darbai, kiek tam skirta lėšų, kokio ilgio atkarpai, kokia įmonė atlieka darbus, kas įvertino, kodėl būtent ruoželiais tvarkoma asfalto danga.
Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyrius Komunikacijos vadybininkė Neda Černiauskaitė atsakė, jog tiksliausią informaciją suteikti galėtų už darbų tame ruože atlikimą atsakinga AB „Kelių priežiūra“.
Įdomu tai, jog AB „Kelių priežiūra“ Komunikacijos vadovas Rimantas Zagrebajev atrašė, jog išsamesnę informaciją apie planuojamus kitus remonto darbus, jų apimtį ir kt. – galėtų pateikti kelio šeimininkas – Lietuvos automobilių kelių direkcija.
Tiesa, tap pat raštu pateikė tokią informaciją: „Kelio savininkas – Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) – rinko sąrašą labiausiai remontuotinų ruožų. Kadangi kelio Nr. 1110 danga yra blogos būklės, buvo pateikti šio kelio labiausiai remontuotini ruožai.
LAKD skyrus finansavimą, šiuos ruožus nedelsiant sutvarkėme, siekdami pagerinti kelio būklę bei prisidėti prie saugesnio bei patogesnio eismo organizavimo.
Remontas buvo pradėtas spalio 2 d. Iš viso operatyviai bei kokybiškai suremontuota apie 2000 m2 dangos. Matavimus, darbus atliko AB „Kelių priežiūra“ Alytaus kelių tarnybos komanda“.
O LR? - po 2-3 metu jau provezos ir lopai.