Reklaminė fotografija, kurioje vaizduojamas stipriai įdegęs modelis su ryškiu H&M maudymosi kostiumėliu, sukėlė visuomenės sąmyšį šalyse, kuriose ji buvo publikuojama, praneša naujienų portalas thelocal.se.
Šveicarijos vėžio asociacija sukritikavo reklaminę kampaniją, teigdama, kad tokiomis reklaminėmis nuotraukos jie pakenkė savo pačių reputacijai.
Švedijos H&M gynėsi sakydami, kad jie išsirinko tamsesnio gymio modelį, siekdami geriau atskleisti šio sezono madingas ryškias spalvas.
„Modelis nuotraukoje yra brazilė Isabeli Fontana, kas reiškia, kad ji natūraliai turi tamsesnį gymį nei europiečiai“, - sakė H&M atstovai žurnalui „The Local“.
Kita vertus, kitų modelio fotosesijų nuotraukos akivaizdžiai parodo, kad ji nėra tokia ruda, kokia pavaizduota bikini reklamoje. Vis tik švedų drabužių linijos atstovai nesutiko, kad odos tonas turi kažką bendro su vėžiu.
„Žinoma, tai labai aktuali tema, tačiau mūsų tikslas kaip įmanoma geriau pademonstruoti ateinančio sezono bikini kolekciją. Ir mes manome, kad Isabeli Fontana padeda tai pasiekti“, - pridūrė kompanijos atstovai.
Kiekvienais metais apytikriai 2 800 Švedijos gyventojų yra diagnozuojama piktybinė melanoma - būdingiausia odos vėžio forma. Po Australijos, Švedija yra antroji šalis pagal didžiausią žmonių, sergančių vėžiu, procentą.