Nors iš antrojo „Sekso ir miesto“ filmo panašu, jog Kerės santykiai su Ponu Šauniuoju linksta į perspektyvą „ilgai ir laimingai“, akivaizdu, jog iki jų Kerė pridarė nemaža klaidų.
Kerė Bredšou – ne tik Manheteno ir mados ikona, bet ir žurnalistė, turinti laikraštyje savo skiltį ir rašanti meilės reikalų bei susitikinėjimo su vyrais temomis. Taigi tarsi turėtų būti laikoma dar ir santykių ikona. O kodėl? Ji egoistiška, nebrandi, linkusi manipuliuoti, impulsyvi, ir būkim atviri, šiek tiek pasichopatiška. Ji gadina moterų, netgi keistuolių, reputaciją. Nieko blogo ja žavėtis, gerti jos mėgstamus kokteilius ar pamėgdžioti jos rengimosi stilių, bet kalbant apie pasimatymus... Jau geriau nedaryti nieko, ką darė ji.
Apskritai Kerė seriale darė galybę klasikinių klaidų santykiuose, tad iš jos tikrai verta pasimokyti, ko nedaryti užmezgus romaną.
Neužmerk akių jei tave kvailina. Kai Kerė pradėjo susitikinėti su Ponu Šauniuoju, ji ūmai suvokė, kad nėra regėjusi jo su kitais žmonėmis. Taigi nesunku nuspėti, kad ji buvo šokiruota išvydusi jį vakarieniaujant su kita moterimi. Nors jie jau buvo spėję permiegoti, tebuvo nuėję į du pasimatymus. Jis niekada neminėjo, kad ji jam – vienintelė. Galbūt dėl to, kad jie apie tai apskritai nebuvo kalbėję? Taigi jei nenori, kad tavo vaikinas susitikinėtų dar su kuo nors, bent jau įsitikink, ar jis tai žino. Ir nors nėra aišku, kada išties geriausias metas pasikalbėti ir apibrėžti savo santykius tiksliau, vis dėlto apie tai pasikalbėti verta.
Per daug analizavimo – ne į naudą. Kerė dažnai patenka į užburtą ratą, kai tenka vėl ir vėl analizuoti kiekvieną jos santykių aspektą, aiškintis, ką reiškia kiekviena smulkmena. Ji ieško paslėptų prasmių net pačiuose kasdieniškiausiuose įvykiuose. Pavyzdžiui, kai Ponas Šaunusis antrą kartą ją nusiveda pavakarieniauti į tą patį restoraną – ji jau puola ieškoti slaptų motyvų. Ji vis iš naujo perklauso tą pačią jo žinutę, paliktą telefono atsakiklyje, mėgindama iššifruoti, ko jis vis dėlto nepasakė. Tiesą sakant, dažnai vyrai nė patys gerai nesuvokia, kodėl jie kažką daro būtent taip, o ne kitaip, bet dažniausiu atveju tas pats restoranas tereiškia tą patį restoraną, ir nieko daugiau.
Šnipinėjimas neseksualu. Kai buvo kuriamas serialas „Seksas ir miestas“, mobilieji telefonai dar nebuvo taip visuotinai paplitę, kaip dabar. Be abejo, ir Google, Facebook ar Twitter nebuvo naudojamasi taip masiškai. Taigi panūdusi sužinoti daugiau apie Poną Šaunųjį Kerė nesugalvojo nieko geresnio, kaip tik pašnipinėti, ką ir su kuo jis veikia šeštadieniais, bei sukurti planą, kaip pasikalbėti su jo buvusia žmona. Deja, tikrovėje šnipinėjimas paprastai geruoju nesibaigia. Sužinojęs, kad rymojai po jo buto langais per naktį tikrindama, ar vienas eis miegoti, jis tikrai neliks sužavėtas. Atvirkščiai, veikiausiai jis pasijus sunerimęs, kur su tavimi įklimpo, ir paskubės baigti tai, kas tarp jūsų galbūt tik prasidėjo.
Kiekvienai porai „normalu“ – individuali sąvoka. Kai Kerė miegojo su Ponu Šauniuoju tris naktis iš eilės be sekso, ji puolė klausinėti Mirandos, ar toks celibatas – normalu. Miranda jai atsakė kaip reta išmintingai: „Priklauso nuo to, kas normalu tau“. Kiekvienuose santykiuose „normalu“ ribos skirtingos. Jei su savo buvusiu vaikinu mylėdavotės 3 kartus per savaitę, o su naujuoju mylitės tik 2, tai dar nereiškia, kad su naujaisiais santykiais kas nors ne taip. Tai tik reiškia, kad judu turite kitokį ritmą. Nesvarbu, kad ir vienuose, ir kituose santykiuose tu išlieki savimi – su kiekvienu vaikinu neišvengiamai elgiesi skirtingai, tad kiekvieniems santykiams – savi įpročiai.
Drama nebūtinai reiškia aistrą. Kerė išsigąsta, kad Aidanas jai atrodo „per tobulas“. Ji nori išsiaiškinti, kas vis dėlto su juo yra ne taip ir kokias paslaptis jis nuo jos slepia. Pradėdama rašyti apie savo naujuosius santykius Kerė iškelia klausimą: „Ar mums reikia dramos, kad romanas taptų tikru?“ Atsakymas – „ne“. Deja, daugybė moterų tarp dramos ir aistros deda lygybės ženklą. Santykiai, kuriuose apstu dramatizmo, dažnai atrodo įdomesni, nes niekada negali nuspėti, kas atsitiks – ar kas nors gero, ar blogo. Tačiau tokia įtampa veikia destruktyviai. O santykiai be dramatizmo – tai visai nebūtinai be aistros ar meilės. Tai gali būti tiesiog pakankamai brandūs santykiai, kurių nereikia kurstyti emocijų paspirtuku.
Tobulų nėra. Aidanas Kerei atrodo pernelyg tobulas. Pradėjusi susitikinėti su Bergeriu Kerė ieško galimybių santykius paversti dar tobulesniais. Ji eina apsipirkti ieškodama tobulų rūbų, kurie tobulai tiktų jų tobulam pirmajam pasimatymui. Deja, greitai jai tenka įsitikinti, kad Bergeriui visai neįdomu jos tobuli rūbai ar tobulas elgesys, jam įdomi ji pati. Bet kadangi ji siekė tobulumo – tenka nusivilti: nei vaikinas, nei naujieji santykiai nepateisino jos vilčių.
Būti geresne. Viena iš įsimintiniausių scenų – kaip Bergeris palieka Kerę parašęs žinutę ant lipnaus „Post-it“ lapelio. Ar tai bjauru ir nebrandu? Žinoma! Bet ar ji elgėsi brandžiai kai leido sau aprėkti jo draugus klubo atidaryme? Ne. Žinoma, ji buvo įsižeidusi ir įpykusi, bet išsirinko ne tą auditoriją. Ir nors jis elgėsi prastai, ji pati taip pat apsijuokė. Taigi jei, kaip sakoma, „duosi kvailiui kelią“ – jums išsiskiriant blogiečiu ir kaltuoju liks jis. Užtai verčiau nesuteik jam dingsties manyti, jog turėjo svarių priežasčių mesti tave.
Jei tu su juo – ne tu, jis – ne tau. Susitikinėdama su Aleksandru Petrovskiu Kerė visus savo poreikius ir troškimus sudėlioja taip, kad įtiktų savo naujam mylimajam. Ji ima domėtis tuo, kuo domisi jis, net apleidžia savo karjerą, palieka savo butą ir miestą – vardan jo. Nuostabu kai santykiuose atrandama naujų dalykų. Apskritai akiračio praplėtimas – tai vienas geriausių kiekvienų naujų santykių suteikiamų aspektų. Bet kai liaujiesi būti savimi ir imiesi įgyvendinti tik savo vaikino svajones, siekti jo idealų – laikas būtų liautis rūpinusis santykiais ir vėl pasirūpinti savimi.
Geros pabaigos – serialuose ir pasakose. Serialo pabaiga laiminga, Kerė vėl susitinka Poną Šaunųjį. Besisukanti kamera, muzika fone, bučinys lietuje – visa tai puikiai atrodo ekrane. Bet realybėje kartais sėdėjimas ant sofos ir laikymasis už rankučių poroms reiškia kur kas daugiau nei efektingi vaizdai. Tad nepamiršk branginti jaukių, prasmingų kasdienių akimirkų užuot laukusi kažko didelio ir įspūdingo, ko gali taip niekada ir nesulaukti.