• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Marijampolietė vienoje iš parduotuvių „Maxima“ įsigijo sūrį, kuris, kaip vėliau paaiškėjo, buvo supelijęs.

Marijampolietė vienoje iš parduotuvių „Maxima“ įsigijo sūrį, kuris, kaip vėliau paaiškėjo, buvo supelijęs.

REKLAMA

Nesėkmingo pirkinio nuotraukomis pasidalijusi skaitytoja, kuri paprašė likti nepristatyta sakė, kad sūrį, kuri pirko, galiojimas buvo geras, tačiau pelėsis – labai nustebino.

„Tikėtina, kad tą sūrį buvo kažkas paėmęs, numetė ne į šaldytuvą, o pardavėjas, nepamatęs, nunešė į šaldytuvą ir padėjo. Mums taip jau kliuvo jį pasiimti“, – pasakojo marijampolietė.

Vis tik ji įspėja, kad prieš perkant bet kokį maisto produktą, būtina apžiūrėti ne tik galiojimo datą, bet ir kaip atrodo prekė, kad nebūtų tokio nesėkmingo pirkinio kaip šis.

Atsiprašė pirkėjos 

Savo ruožtu korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė sako, kad maisto saugos ir kokybės užtikrinimas mums yra vienas svarbiausių veiklos prioritetų, todėl nuolatos yra vykdoma kokybės kontrolė, kurios metu yra tikrinami maisto produktų galiojimo terminai, laikymo sąlygos bei atsekamumas.

REKLAMA
REKLAMA

„Visada dėmesingai peržiūrime maisto produktus, o pastebėjus, kad jie neatitinka kokybės reikalavimų, nedelsiant išimame iš prekybos.

REKLAMA

Gavę informaciją apie galimai mūsų prekybos tinkle įsigytą nekokybišką prekę, nedelsdami pradėjome vidinį patikrinimą tiek parduotuvėse visuose regionuose, tiek sandėlyje. Pagal turimą informaciją apie prekę negalėjome identifikuoti prekės partijos numerio bei galiojimo, tačiau patikrinome visus turimus galiojimus ir neatitikčių neradome.

Esame labai dėkingi klientams, kurie pastebėję kokybinius pažeidimus, informuoja mus tiesiogiai. Tai leidžia iškart operatyviai imtis atitinkamų veiksmų. Klientai gali skambinti nemokama informacine linija 8800 200 50, rašyti el. paštu [email protected] ar tiesiog kreiptis į mūsų parduotuvių administraciją.

Norime patikinti, kad įsigijus nekokybišką gaminį ir pateikus pirkimo kvitą ar kitą papildomą informaciją, kuri patvirtintų pirkimo faktą, visada klientams yra grąžinami pinigai.“

Gyvenu skurdžiai:
1. valgau sūrį su pelėsiu,
2. geriu laaaabai seną vyną,
3. važinėju laaaabai senų automobiliu (1914 metų laidos "Ford", kurio surinkimą dar pats Henris Fordas savo akimis stebėjo...

Užjauskit mane, kas tik galite...

O straipsnyje minimai moteriai pasisekė - nusipirko aukštesnės klasės (pelėsinio) sūrio už įprasto sūrio kainą :D
Kas gali vezt grazint , jei kelione pirmyn ir atgal kainuoja daugiau nei nekokybiska preke, o kur dar sugaistas laikas ir nervai ieskant teisybes? Matyt tuo ir naudojasi prekybininkai.
Visur dabar taip, į kokybe nusispjauti, o lozungai per tv reklamas apie kokybe beverčiai tik tuo tikintiems žmonėms. Lidle perkant vaisius ir darżoves reikia jau kas kart atrinkineti nes puse buna supuve. Svarbu miega maisto kontroles tarnyba užkišta pinigučiais ir nesivargina užeiti ir pamatyti pažeidimus parduotuvese. Show must go on.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų