Prisipažinkite, kad apie priešingą lytį turite daugmaž pagrįstų argumentų, tačiau ar kada susimąstėte, ką dailiosios lyties atstovės galvoja apie jus, vyrai... Savo pastebėjimais apie stipriąją lytį dalijasi tos moterys, kurios darbo aplinkoje dažniausiai su ja ir susiduria...
Vaistininkė: vyrai vaistus perkasi tik sau
Vaistininkė Lijana Veismanienė pastebėjo, kad labai skiriasi vyrų ir moterų vaistų pirkimo įpročiai: moteris pirmiausia pasirūpina sutuoktiniu ir vaikais, o vyras dažniausiai galvoja apie save. "Pasiūlius vaistų šeimos nariams vyras padėkoja, sakydamas, jog tokius rūpesčius palieka žmonai. Retas vyras pasirūpina žmona ir vaikais, nebent sutuoktinė serga arba laukiasi vaikelio. Kartais vyrai perka vaistus tėvams arba higienos priemones draugėms". Paprastai vyrai tiksliai žino, kokių higienos įklotų reikia jų draugėms, reikalui esant nesigėdija to teirautis vaistininko. Jie drąsiai perka ir kontraceptines priemones, neretai į vaistinę pora užsuka kartu.
Sveikata besirūpinantys vyrai į vaistinę ateina su konkrečiu tikslu, pasiskaitę apie reikiamą medikamentą, kartais atsineša ir sąrašiuką. Su tokiais vyrais galima ilgai diskutuoti, nes jie nemažai išmano apie vaistus ir savo sveikatai negaili nei laiko, nei pinigų. Tačiau yra ir kita vyrų kategorija, kurie vaistinėje pasirodo tik ištikus bėdai. Vyrų, nesirūpinančių savo sveikata, dažniausios problemos - pagirių negalavimai, galvos skausmas ir virškinimo sutrikimai. Pasitaiko ir kuriozinių situacijų, kai mamos rūpinasi savo suaugusių sūnų sveikata, skųsdamosi, kad šių neprižiūrinčios žmonos. Tokiais atvejais Lijana prašo, kad mama atsivestų sūnų į vaistinę: "Ir ką jūs manote, mamytė ir atvedė savo keturiasdešimtmetį sūnelį, kad išaiškinčiau, jog jam būtina apsilankyti pas gydytoją". Stipriosios lyties atstovus veikia reklama, jie kas savaitę gali gydytis vis naują ligą. Turintys problemų vyrai dažniausiai būna irzlesni ir priekabesni negu moterys.
Užsukę apsižvalgyti jaunesni ieško medikamentų akims. Vaistai potencijai gerinti - tai pagrindinė vyresnių vyrų savaitgalinė prekė, kurios prireikė "jų draugui, pažįstamui ar kaimynui". Dažnas ateina ir su receptu, tačiau vis tiek sako, kad šis vaistas - ne jam. "Įdomiausia, kad taip elgiasi nuolatiniai klientai, kurie dažnai lankosi vaistinėje", - šypsosi Lijana.
Mums besikalbant į vaistinę įėjo garbaus amžiaus vyras, kuris norėjo įsigyti potenciją gerinančių vaistų. Vyras sakė girdėjęs apie stebuklingą šių vaistų poveikį, todėl norėtų ir pats juos išmėginti. Ganėtinai didelė kaina jo neišgąsdino. Vyras, įsigijęs vaistus, netvėrė džiaugsmu ir kuo greičiau spruko iš vaistinės. Lijana pasakoja, kad tokių vaistų sukelta erekcija gali trukti labai ilgai, todėl pasitaiko kuriozinių atvejų: "Būna, kad vyras, nežinodamas, ką daryti, kviečiasi greitąją arba vėl atbėga pas vaistininką..."
Lijana lietuvius vyrus apibūdina kaip itin santūrius, palyginti su užsieniečiais, kurie neretai tiesiog iš stoties užsuka į vaistinę, prašo prezervatyvų kelioms dienoms ir dar paklausia, kiek, jos nuomone, turėtų pakakti. Ji neslepia, kad kai kada klientai vyrai su vaistininkėmis mėgina flirtuoti ar kviečia išgerti kavos.
Advokatė: vyro būdą nusako rankos paspaudimas
Advokatei Jurgitai Judickienei dažniausiai tenka bendrauti su klientais ir bendradarbiais vyrais, tačiau tai jai nesukelia jokių sunkumų ar nepatogumų. Apie klientą advokatė Jurgita galėtų nemažai pasakyti vien iš rankos paspaudimo, kuris suteikia informacijos apie jį patį. Septynerių metų teisininkės patirtį turinti Jurgita pastebi, kaip kinta jos ilgalaikių klientų rankos paspaudimas. "Nedrąsus pasisveikinimas parodo, kad vyras nepasitiki savo jėgomis. O kai pasisveikinama stipriai paspaudus ranką, iškart užsimezga kontaktas. Stipriai ranką spaudžiantis vyras į situaciją žiūri profesionaliai, jis puikiai žino, ko atėjo pas advokatą. Apie klientą daug pasako jo kalbėjimo maniera, kaip jis pasiruošęs susitikimui, ar turi klausimų ir apmąstymų", - sako teisininkė.
Aišku, kartais pasitaiko, kad klientas į tave pradeda žiūrėti ne kaip į advokatę, bet kaip į moterį. "Jeigu klientas pradeda flirtuoti ar sakyti komplimentus, svarbiausia jam mandagiai priminti, kad užsiimame darbo reikalais", - sako teisininkė. Advokatė samprotauja, kad pradėjus bendrauti svarbu klientui vyrui įteigti, kad jis turi reikalą su specialiste, o ne su kabinete sėdinčia blondine.
Dizainerė: su antrąja puse vyrai įsitempę
Beveik trejus metus kostiumus vyrams siuvanti dizainerė Kristina Kruopienytė juos skirsto į dvi grupes: vieni jų yra labai konkretūs ir dalykiški, žinantys, ko nori, kiti - smulkmeniški ir priekabūs, jiems gerokai sunkiau apsispręsti. Dizainerė pastebi, kad daugėja savo stiliumi besirūpinančių vyrų, kurie konkrečiai žino, kokių drabužių jiems reikia. Iš pradžių pas dizainerius ėję su antrosiomis pusėmis vyrai vis dažniau apsilanko ir vieni. "Vyrai, vestuvinį kostiumą besimatuojantys su antrąja puse, būna labai įsitempę, o po darbų užbėgę vieni - pavargę ir atsipalaidavę", - savo pastebėjimais dalijasi dizainerė. Pradėjus bendrauti ir klientams vyrams susakius tikslią darbų seką paprastai neiškyla jokių nepatogumų.
Bendravimas su klientu - tai sudedamoji dizainerės darbo dalis, todėl bematuojant drabužius tenka išklausyti visas klientų kalbas ir pasakojimus. "Su vienais viską aptariame per 15 minučių, o kiti visą valandą klausinėja apie audinius ar spalvas. Tokiais atvejais tenka pasakoti vos ne visą kostiumo istoriją ar dėstyti protokolo taisykles", - šypsosi dizainerė. Su vyrais lengviau susitarti, jie labiau pasitiki specialistu, o moterys yra nepatiklios, jos visąlaik kišasi į kūrybinį procesą.
Darbas su vyrais Kristinai padeda geriau pažinti priešingą lytį. Vos išvydusi vyrą dizainerė jau dabar gali nuspėti jo veiklos sritį, pajamas ir su kokiais žmonėmis jis bendrauja. Tai išduoda žmogaus stilius, jo judesiai ir kalbėsena: "Įdomu, kad žmonės, užimantys aukštas pareigas yra maloniai ir paprastai bendraujantys. O tie, kurie užsidirba ravėdami braškes, neturi išsilavinimo ar bendravimo įgūdžių, dažniausiai būna labai įnoringi ir ne patys maloniausi klientai". Šiaip ar taip, į mados namus dar nebuvo užsukęs žmogus, su kuriuo nesinorėtų bendrauti. Net jei pasitaiko labai smulkmeniškas vyras, kuris tik darbų pabaigoje pradeda skųstis drabužio nepatogumu, Kristina stengiasi įsiklausyti į jo norus. Kai klientas nekalbus, Kristina stengiasi primygtinai nelįsti į akis ir neuždavinėti erzinančių klausimų.