Valstybinis turizmo departamentas turistus ir UAB „Star Holidays“ agentus informuoja apie pretenzijų UAB „Star Holidays“ pateikimo tvarką.
Visi kelionės organizatoriaus UAB „Star Holidays“ turistai, kurie yra sudarę su kelionės organizatoriumi sutartis, tačiau jiems laikotarpiu nuo 2010-09-23 iki 2010-10-02 (imtinai), nesuteikiamos sutartyse numatytos turizmo paslaugos (kelionė visiškai neįvyko/ neįvyks) prašymus dėl pinigų grąžinimo turi pateikti UAB „Star Holidays“ per kelionių agentūras, kuriose įsigyta kelionė.
Turistai, kurie negavo dalies turizmo paslaugų (kelionė nutraukta anksčiau laiko ir/ arba turistai į Lietuvą grįžo savo lėšomis), prašymusdėl pinigų grąžinimo turi pateikti UAB „Star Holidays“ per kelionių agentūras, kuriose įsigyta kelionė.
Primename, kad Civilinio kodekso nustatyta tvarka, turistas turi teisę bet kuriuo metu atsisakyti sutarties. Turistai, kurie su kelionės organizatoriumi UAB „Star Holidays“ yra sudarę galiojančias turizmo paslaugų teikimo sutartis ir nori atsisakyti sutarties, turi kreiptis į UAB „Star Holidays“ per kelionių agentūrą,kurioje buvo įsigyta kelionė. Kelionių agentūros prašomos padėti apskaičiuoti negautų paslaugų vertę.
Atsižvelgdami į šiuo metu susidariusią situaciją, UAB „Star Holidays“ ir kelionių agentus prašome bei raginame netaikyti sutartyse numatytų baudų dėl sutarčių atsisakymo turistams, atsisakiusiems turizmo paslaugų teikimo sutarčių.
Prašome turistus ir kelionių agentūras laikytis aukščiau nurodytos pretenzijų pateikimo tvarkos. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad net ir pasikeitus situacijai, visos pretenzijos bus tenkinamos ne pirmumo pagal pretenzijos pateikimo datą tvarka, o proporcingai. Įvykus bet kokiems pasikeitimams, Departamentas informuos papildomai.
Departamentas, atsižvelgdamas į nukentėjusių turistų skaičių bei dokumentų apimtis, prašo visus UAB „Star Holidays“ kelionių agentus geranoriškai suteikti besikreipiantiems turistams būtiną informaciją bei atidžiai patikrinti priimamus dokumentus.
Tuo atveju, jeigu kelionės organizatorius UAB „Star Holidays“ negalėtų grąžinti pinigų už nesuteiktas paslaugas, Departamentas inicijuotų turistų patirtų išlaidų kompensavimo procedūrą iš kelionės organizatoriaus turimo prievolių įvykdymo užtikrinimo draudimo. Atkreipiame dėmesį, kad iniciavus minėtą procedūrą draudiminiais įvykiais būtų laikomi atvejai, kuomet turistai įsigijo organizuotą turistinę kelionę. Minėta procedūra nebūtų taikoma išlaidų, patirtų įsigijus vieną paslaugą (t. y. tik lėktuvo bilietą), kompensavimui.