Nėščia Natalia Reynolds ketvirtadienį, vasario 24 dieną, užsuko į vieną iš greitojo maisto restoranų ir užsisakė „Coke Zero“. Ji viską išgėrė, pažvelgė į stiklinės dugną ir nustebo – dugne matė lervas, o dabar jau dvejoja, kad kada nors įkels koją į „McDonald‘s“, rašo mirror.co.uk.
Moteris buvo „pasišlykštėjusi“, kai savo gėrimo iš „McDonald‘s“ dugne pamatė lervas, dar blogiau, kad tai pamatė tik išgėrusi gėrimą.
Radinys šokiravo
27 metų Natalia sakė, kad nusinešė puodelį kaip įkaltį atgal į Rawcliffe Road tinklo „McDonald‘s“ Goole mieste, Rytų Jorkšyre, o darbuotojai tik krapštė galvas bandydami atspėti, kas šie rudi į kirmėles panašūs padarai.
„McDonald‘s“ teigė, kad problema buvo ištirta ir jie „nerado jokių kenkėjų veisimosi įrodymų“, tačiau teigė, kad ir toliau bendradarbiauja su kliente, kad galėtų perduoti „neatpažintą objektą“ tolimesniam tyrimui. Natalia sakė: „Maisto ir gėrimų parsivežiau iš „McDonald‘s“, o gėrime aptikau lervas. Rinkau šiukšles išmetimui, paėmiau stiklines, pažiūrėjau į jų vidų ir nustėrau: „O Dieve, ten lervos“. Jų ten buvo turbūt keturios ar penkios. Nepajutau, kad jų būtų patekę į burną, o gėrimo skonis nesiskyrė nuo įprasto.
Manau, kad lervos buvo negyvos. Nemačiau, kad jos judėtų, bet tai verčia mąstyti, kad jos buvo užšalusios ledukuose. Manau, kad jos buvo lede ir galiausiai pasimatė ledukams ištirpus, tikrai nė vienos nenurijau. Kai pažvelgiau į stiklinės dugną ir pamačiau lervas, mane apėmė šokas. Tai buvo šlykštu. Tuo metu buvau 24 savaites nėščia (dabar jau 25), todėl labai sunerimau pamačiusi, ką gėriau.“
Moteris nieko nelaukusi pasiėmė stiklinę su įrodymais ir grįžo į restoraną, iš kurio užsisakė maistą išsinešimui:
„Tą patį vakarą sugrįžau į „McDonald‘s“ ir pasakiau: „Užtikau tai savo gėrime, ar galėtumėte pasakyti, kas tai?“, bet jie man negalėjo nieko atsakyti. Jie taip pat buvo pasišlykštėję, bet atsiprašymo nesulaukiau. Visi darbuotojai susirinko tam, kad pažiūrėtų į stiklinę, žvelgė į mane pasišlykštėję ir klausė: „Jūs tai gėrėte?“.
Atsiprašymo nesulaukė
Natalia manė, kad sulauks bent atsiprašymo ar kompensacijos už tokį nemalonų atsitikimą, tačiau sulaukė tik pasiūlymo išgerti dar vieną gėrimą: „Galvojau tik viena: „Jūs turėtumėte manęs atsiprašyti“. Bet nebuvo jokio apgailestavimo ar atsiprašymo. Jie paklausė: „Galbūt galėtume pasiūlyti jums naują gėrimą?“, bet atsakiau, kad tikrai ne.“
Būsima mama paliko stiklinę su jos turiniu „McDonald‘s“, jai buvo pasakyta, kad visa tai bus nusiųsta išsamesniam tyrimui, bet iki šiol nežino, ką aptiko savo gėrime. Natalia sakė: „Paskelbiau apie tai „Twitter“ ir „McDonald‘s“ su manimi susisiekė elektroniniu paštu, kad pasitikslintų datą ir laiką, kada viskas nutiko, bet vėlgi nesulaukiau nei atsiprašymo, nei kompensacijos. Man pasakė, kad jie išsiuntė stiklinę tyrimams ir sužinoję atsakymus man praneš, bet vis dar nesulaukiau jokio atsakymo. Man niekas nepaaiškino, kas tai. Pagalvojau: „Jeigu tai nutiko man, lygiai tas pats turėjo nutikti ir kam nors kitam“. Daugiau nebesilankysiu „McDonald‘s“, rinksiuosi „KFC“.
„McDonald‘s“ atstovas sakė: „Maisto sauga mums yra itin svarbi, todėl didelį dėmesį skiriame kokybės kontrolei, laikomės griežtų standartų, kad išvengtume bet kokių nesusipratimų. Kai tik ši istorija pateko į restorano klientų aptarnavimo komandos akiratį, nedelsdami ėmėmės tyrimo.
Mūsų patvirtina apsaugos nuo kenkėjų įmonė apsilankė restorane ir nerado jokių kenkėjų veisimosi įrodymų. Tdėl paprašėme kliento grąžinti mums šį neatpažintą objektą tolimesniam tyrimui. Mūsų klientų aptarnavimo komanda ir toliau bendraus su kliente, kad padėtų rasti sprendimą.“