Getviko (Gatwick) oro uosto vadovai pradėjo nagrinėti galimybes oro uoste nutiesti antrą pakilimo-nusileidimo taką, kuris leis išspręsti aviacinių pajėgumų trūkumo problemą Jungtinėje Karalystėje, o taip pat nebereikėtų Hytrou (Heathrow) oro uoste tiesti trečio pakilimo-nusileidimo tako, skelbia naujienų kanalas „Sky News“.
Tačiau Getviko oro uosto valdžia teigia, jog laikysis dar 1979 metais pasirašyto susitarimo oro uoste netiesti naujo pakilimo-nusileidimo tako iki 2019 metų.
Numatoma vyriausybės paskirtai aviacijos komisijai pateikti kelis variantus, o komisija įvertins naujo pakilimo-nusileidimo aplinkosauginį ir ekonominį poveikį.
Getviko oro uosto, iš kurio skraidinama į 197 miestus ir kuris per metus aptarnauja apie 34 mln. keleivių, vadovas sakė, kad naujas takas tikrai duotų naudos keleiviams. „Aš manau, kad naujas takas Getvike bus finansiškai įkandamas, praktiškas ir suteiks keleiviams daugiau pasirinkimo galimybių skrendant į pagrindinius miestus. Mes turime vietos, pajėgumų ir finansinių išteklių“, – sakė Stiuartas Vingeitas (Stewart Wingate).
Šiuo metu Londono Hytrou oro uostas dirba beveik maksimaliu pajėgumu po to, kai vyriausybė blokavo planus šiame oro uoste nutiesti trečią taką.