• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau devynerius metus sunkiai lėtine Laimo liga serganti klaipėdietė Jūratė susidūrė su nemalonia situacija. Šventiniu laikotarpiu moteris pasinaudodama „Lietuvos pašto“ pašto dėžute norėjo išsiųsti artimiesiems atvirlaiškius, tačiau galiausiai ne tik liko su sugadintomis atvirutėmis rankose, bet ir gavo pasiūlymą šias darkart išsiųsti pagal atnaujintus padidintus įkainius.

Jau devynerius metus sunkiai lėtine Laimo liga serganti klaipėdietė Jūratė susidūrė su nemalonia situacija. Šventiniu laikotarpiu moteris pasinaudodama „Lietuvos pašto“ pašto dėžute norėjo išsiųsti artimiesiems atvirlaiškius, tačiau galiausiai ne tik liko su sugadintomis atvirutėmis rankose, bet ir gavo pasiūlymą šias darkart išsiųsti pagal atnaujintus padidintus įkainius.

REKLAMA

Į naujienų portalą tv3.lt kreipėsi sunkiai serganti Jūratė, apie kurią esame rašę anksčiau. Su ašaromis akyse ji pasakojo apie savo susidūrimą su neteisybe.

Moteris kalbėjo, kad šiemet nutarė Naujųjų metų proga savo rankomis pagaminti dešimt atvirlaiškių savo artimiesiems, norėdama juos pasveikinti su šventėmis.

Vis tik, džiaugsminga naujametinė nuotaika buvo aptemdyta tuomet, kai gruodžio 31 dieną sudėtos į pašto dėžutę atvirutės staiga atsivėrus dėžutės dugnui visos nukrito ant šlapios žolės.

REKLAMA
REKLAMA

„Aš įmečiau savo atvirlaiškius [į pašto dėžutę] ir viskas iškrito lauk – dėžutė sugadinta. Bandžiau ją uždaryti, bet man nepavyko“, – pasakojo Jūratė.

REKLAMA

Moteris teigė, kad supranta, jog gyvenime pasitaiko nemalonių incidentų, tačiau ją labiausiai supykdė „Lietuvos pašto“ darbuotojų reakcija į jos nelaimę.

Pasiūlė susimokėti didesnius įkainius

Po nemalonaus įvykio Jūratė nutarė kreiptis į „Lietuvos paštą“ paaiškindama jai nutikusią situaciją ir tikėdamasi pagalbos.

Ji pasakojo, kad kadangi sausio 1 diena buvo nedarbo diena, ji su įmone susisiekė sausio 2 dieną. Kreipusis į konsultantę, ši moterį paragino parašyti paštui laišką – taip Jūratė ir padarė.

REKLAMA
REKLAMA

„Tuomet gavau atsakymą – atsiprašome už nepatogumus, dėžutę sutvarkysime, ir, maždaug, viso gero. Tada aš jų paklausiau, o tai ką man daryti, nes atvirlaiškių siuntimo kainos kilo nuo 1,70 euro iki 2,10 euro.

Gaunasi 40  centų padidėjęs įkainis už vieną atvirlaiškį, tad, kai jų yra dešimt, kaina padidėja keturiais eurais, o plius dar papildomai važiuoti iki pašto skyriaus – dar didesnė suma prisideda“, – paaiškino Jūratė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Moteris tikino, kad nesuprato, kodėl turėtų mokėti didesnius įkainius už tai, kad pašto dėžutė buvo sugedusi.

Sulaukusi tokio atsakymo Jūratė nusprendė dar kartą kreiptis į įmonę ir mėginti paklausti, kodėl jie taip jai atsakė.

„Tada aš paskambinau konsultantei, ji man pasakė, kad jums atrašė, kad turite mokėti naujomis kainomis. Aš paklausiau, koks jiems skirtumas, kai yra praėjusios viena arba dvi dienos nuo įkainių pasikeitimo, jeigu per jų kaltę aš negalėjau atvirlaiškių išsiųsti prieš Naujus metus“, – niūriai pasakojo Jūratė.

REKLAMA

Skaudžiausia dėl nesupratimo

Pašnekovė kalbėjo, kad skaudžiausia jai dėl to, kad kelionė iki pašto dėžutės jai yra sudėtingesnė nei kitiems.

Jūratė tikino, kad dėl pablogėjusios savo sveikatos net šv. Kūčias ji leido viena namuose, su aplink pastatytomis lašelinėmis, nes nepajėgė vykti į svečius.

Tad sergančiai moteriai toks įmonės atsakymas prilygo tikram akibrokštui. Ji tikino, kad nesupranta, kaip taip galima pasielgti su savo klientu.

REKLAMA

„Čia yra žiaurus dalykas... Jeigu jie sakytų, kad štai atsiprašome, dėl mūsų kaltės jums nepavyko išsiųsti atvirlaiškių, mes jums kompensuosime vieną ar du išsiuntimus „LP EXPRESS“ paštomatu, tuomet viskas būtų tvarkoje. Deja, niekada nesu gavusi tokio atsakymo iš jų, nes tai ne pirmas kartas“, – liūdnai tarstelėjo ji.

Pašnekovė pasakojo, kad netgi pasijautė „pati kalta“ dėl to, kad norėjo išsiųsti atvirlaiškius su sveikinimais ir dėžutė sulūžo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vis tik, Jūratė kalbėjo, kad stengėsi nuvyti šalin tokias mintis ir suprasti, kad ji šioje vietoje jokios klaidos nepadarė.

„Tad jeigu jų kaltė, kad keldami kainas nesugeba sutvarkyti pašto dėžučių, apžiūrėti, ar viskas tvarkoje, kodėl aš turiu mokėti papildomus pinigus, nes negalėjau išsiųsti atviručių prieš naujus metus?

Dabar esu tokioje situacijoje, kad turiu sumokėti didesnę sumą ir dar mokėti papildomai už važiavimą iki kitos pašto dėžutės“, – nusiminusi pasakojo ji.

REKLAMA

Įmonės atsakas

Naujienų portalas tv3.lt susisiekė su „Lietuvos paštu“ ir paprašė pateikti komentarą dėl susidariusios situacijos. Įmonės atstovas ryšiams su visuomene Lukas Zadarackas pasidalijo atsakymu.

„Apgailestaujame dėl įsivėlusio nesklandumo, kuomet mūsų klientų aptarnavimo kolegos iš pradžių klientei pasakė, kad atvirlaiškius jai teks siųsti pagal naujus tarifus.

Atkreipiame dėmesį, kad jau sausio 3 d. kolegos pakartotinai susisiekė su kliente, atsiprašė dėl suklaidinimo ir patikino, kad atvirlaiškius ji tikrai gali išsiųsti nemokėdama papildomai, t.y., iki 2025 m. sausio 1 d. galiojusiomis kainomis“, – pranešė jis.

tikrai bet kas gali pašiurpti.Klaiki istorija,ar ne,žurnaliste?
Žmogus turi nueiti kryžiaus kelius, kol su jais išsprendi jų pačių sukeltą problemą, kalbu iš patirties. Labai biurokratiška įmonė, su standartiniais atsakymais, per daug nesigilinanti į individualias situacijas, nors tai yra valstybinė įmonė.
pastas is viso yra tinginiu kontora, siuntu nepristato, nes tingi dirbti.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų