Tada mūsų įspūdžiai buvo liūdni, o peržiūrėjęs seną apžvalgą net nustebau – koks tais laikais buvau dosnus vertindamas. Tada „Karpynei“ skyriau 3/5 balo, nors dabar tokį pat maistą net nesudvejojęs vertinčiau 1/5 arba silpnu 2/5.
Kelis kartus bandžiau įkalbėti Katiniene stabtelėti ir papietauti šiame restorane, taip suteikiant jam antrą šansą, bet Katinienei nebuvo dar išblėsę slogūs prisiminimai po pirmo apsilankymo.
Apžvalga
Tad kartą iš Kauno į Klaipėdą pajudėjęs be Katinienės dar Kaune žinojau, kad būtinais stosiu „Karpynėje“.
Prabėgo 7 metai, o čia lyg sustojęs laikas – niekas nepasikeitę. Lyg būtų praėję tik kelios dienos po paskutinio mano vizito.
Tiesa, salėje atsiradęs nemalonus kvapas, kuris primena kažką surūgusio. Pasiklausęs pas darbuotojus, sužinojau, kad tai kvapas čia brandinamo alaus.
Panašius, bet netokius sodrius kvapus tekdavo užuosti vaikystėje Klaipėdos centre, prie dar veikiančios „Švyturio“ alaus daryklos, bet tie nebuvo tokie nosį rėžiantys.
Keista, bet alų sau verdantys „HBH“ Palanga panašiais kvapais užsukus pas juos į vidines patalpas savo svečių „neapdovanoja“. Manau, tuo galėtų pasirūpinti ir „Karpynė“.
Meniu pasirinkimas
Meniu „susitraukęs“. Anksčiau buvo keli lapai, o dabar viską sutalpino ant vieno.
Kaip ir visur, taip ir čia, kainos pakilo. „Žvejo žuvienė“, kainavusi 4,80 euro, dabar kainuoja – 6,20 euro.
Žvejo žuvienė – 6,20 eur.
Žuvienė buvo tokia skani, kad už ją aš su mielu noru dar būčiau ir primokėjęs, bet daugiau jos šiame restorane niekada nebeužsisakysiu.
Ir kaltininkai to čia dirbantys virėjai, kuriems greičiausiai niekas nepaaiškino, kad restorane patiekti žuvienę su kaulais yra didžiulė nepagarba svečiui.
Gerai, kad aš prie stalo sėdėjau vienas, ir aplink mane prie gretimų stalelių nebuvo žmonių. Kitu atveju jie būtų grožėjęsi vaizdu, kurio metu aš iš burnos žvejojau žuvies ašakas.
Ir jų buvo tiek, kad nuslėpti ašakų traukimą iš burnos man nebūtų pavykę niekaip.
Kaip ruošiama žuvienė be kaulų, aš nepasakosiu, bet jei tai įdomu restorano „Karpynė“ virėjams, jiems tai, manau, papasakoti gali bet kurioje proftechninėje, kuri ruošia virėjus.
Karpynės gira – 3,00 eur.
Džiugu, kad bent „Karpynės“ giroje kaulų jau neberadau.
Skrudinti karpio gabaliukai – 14,90 eur.
Specialiai užsisakiau „Skrudintus karpio“ gabaliukus, kuriuos su Katiniene teko skanauti pirmo apsilankymo metu. Tada jie man pasirodė ne kepti, o virti.
Šį kartą karpio gabaliukai buvo apskrudę, bet jie buvo guminiai, ir po kelių karpio kąsnių aš nusprendžiau, kad jie labiau tinka kokių skylių užsandarinimui nei valgymui.
Šalia patiektos apkeptos daržovės buvo be jokių prieskonių, toks jausmas, kad jas tik apkepė ir apšlakstė aliejumi prieš patiekiant.
Apibendrinimas
Reziumuoju. 25 eurai ir išėjau tik sriubos pavalgęs, o ir tą valgant reikėjo po kiekvieno jos šaukšto ašakas traukti iš burnos.
Karpis, gal nuo per didelio kiekio krakmolo tapęs guminiu, man nepatiko, bet jei jie taip gamina, vadinasi kažkam taip tinka ir patinka.
Tad balas lieka tas pats 3/5.
Apžvalgos autorius: Riebus Katinas, riebuskatinas.lt
Restorano atsakymas
Naujienų portalas tv3.lt kreipėsi komentaro apie apžvalgą į restorano „Karpynė“ atstovus. Pateikiame direktorės Kristinos Viršilienės raštu gautą komentarą:
„Trumpai atsakant Jums, mes negalime vertini vieno žmogaus išsakytos nuomonės, nežinant šio asmens kompetencijų. Nesame su juo susidūrę ir negavome tiesioginių nusiskundimų. Aprašyti savo nuomonę „pabėgus“ iš restorano ir neužfiksavus fakto gali visi iki vieno.
Asmuo, prisistatantis Riebiu katinu, ne tik išspausdino straipsnį, bet po kelių dienų įkėlė savo puslapyje ir filmuotą medžiagą.
Kaip vertinu Jo darbą? Puikiai, jei kalbame apie mokėjimą pateikti informaciją naudojant hiperboles, metaforas, vaizdingus palyginimus, epitetus ir pan. Manau iš lietuvių kalbos turėjo turėti aukštą įvertinimą.
Pateiksiu pavyzdį iš filmuko „Po paskutinio mano vizito restorane „Karpynė“, čia nieeeeeeekas nepasikeitė. Sakydamas nepasikeitė turiu galvoje interjerą, nes meniu patiekalų kiekis sumažėjo, na ir kainos drastiškai bymt į viršų.“ Elementarus klausimas, nuo kada restorano interjeras yra meniu ar patiekalų kiekis jame? Teks konsultuotis su architektu, kodėl meniu dizainą ir viską kas su juo susiję turėjome kurti patys ir tai turime daryti iki šiol?!
Leiskimės į apžvalgą toliau. Patiekus skrudintus karpio gabaliukus, su kuriais Riebus katinas pasiūlė „geriau guminiai valčiai užsandarinti nei valgyti“, tik vat klausimas, ką Jis apie 6 minutes darė toje lėkštėje su peiliu ir šakute ir nuolat pasilenkdamas ir atsitiesdamas.
Ne „katiniškai“ mąstant, galbūt gardžiai valgė, nes šių karpio gabaliuku per 2024 metus restorane parduota 8110 porcijų. Gal ne visiem šis patiekalas patiko, tikrai visko yra buvę, bet kas nedirba, tas neklysta, o dar esame girdėję, kad skonis draugų neturi, o ir svarbiausia restorane „Karpynė“ dirba žmonės, kuriems taip pat leidžiama klysti.
Grįžkime į Riebaus katino apžvalgą. „Tiesa, salėje atsiradęs nemalonus kvapas, kuris primena kažką surūgusio. Pasiklausęs pas darbuotojus, sužinojau, kad tai kvapas čia brandinamo alaus.“ Panašu, kad ir čia Riebus katinas bus ne pasiklausęs darbuotojų, o pats nusprendęs ir padaręs savo išvadas, nes alus brandinamas uždarose cisternose ir kvapo jos neskleidžia.
Alus restorane yra verdamas ir taip kvapas virimo dieną tikrai buvo, tam ir dedama lentelę „Šiandiena mes verdame alų“. Bėda bėdelė, kad neatsiklausę sukūrėme taip, kad klientai galėtų stebėti virimo procesą, nepagalvojome 2012 metais apie graudžias Riebaus katino ašaras dėl nepakeliamai prasto kvapo. Alų verdame tik iš natūralių salyklų, kvapas primena daugiau grūdų, duonos kvapą, nes virimo procese naudojamas yra tik vanduo ir natūralūs salyklai.
„Panašius, bet netokius sodrius kvapus tekdavo užuosti vaikystėje Klaipėdos centre, prie dar veikiančios „Švyturio“ alaus daryklos, bet tie nebuvo tokie nosį rėžiantys.“ – teigia Riebus katinas. Galbūt bent čia yra daug tiesos?! Smirdėjo ar nesmirdėjo niekaip nepasiginsiu, nes net nežinau, kokie kvapai buvo prie „veikiančios „Švyturio“ alaus daryklos“ Riebaus katino vaikystėje.
Grįžtant prie žurnalistės paklausimo „kaip vertinate apžvalgą, joje pateiktus teiginius, įvertinimą ir t. t.?“ – tad mes niekaip nevertiname, nes tiesiog nėra ką vertinti.
Šiai dienai mes vertiname linksmus, nuoširdžius, blaivius, mylimus, gerbiamus savo klientus ir personalą dirbanti pas mus. Sėkmės!!!
Restorano „Karpynė“ komandai negalioja frazė ar pasakymas „klientas visada teisus“, nes taip tiesiog nėra. Ši rubrika akivaizdus to pavyzdys.“
Šaltinis: Riebus Katinas, riebuskatinas.lt
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!