„Kasdien dirbame tam, kad mūsų pirkėjų kasdienybė būtų lengvesnė. Kad geriausiais pasiūlymais pasinaudoti būtų dar paprasčiau, atnaujiname parduotuves pagal naują dizainą ir prekių išdėstymą. Pristatėme aiškų parduotuvių žymėjimą 1, 2 ar 3 širdelėmis, kuris padės pirkėjams pasirinkti tinkamiausią vietą apsipirkti. O neseniai pristatyta visiškai kitokia lojalumo programa bemat sulaukė didelio pirkėjų susidomėjimo – jie pamatė, kad taupyti yra nesunku ir net azartiška“, – sako Vaida Budrienė, „Iki“ komunikacijos vadovė.
Jos teigimu, didelis dalyvių aktyvumas įsitraukiant į atnaujintą lojalumo programą nustebino jau pirmosiomis savaitėmis. Tai rodo, kad pirkėjai greitai perprato naujas taisykles ir pradėjo naudotis vertingais privalumais.
Įtraukiantys žaidimai, sotesnis prekių krepšelis ir laimingesnė piniginė – o dar geriau tai, kad sutaupyti ar gauti vertingų prizų kiekvienam galima be jokio vargo. Štai trys priežastys, kodėl prisijungti prie programos išties verta.
1. Pasiimkite nuolaidą visam krepšeliui ar net… šaldytuvą
Pasak V. Budrienės, naujoji taškų sistema yra labai paprasta. Kaskart įsigijus pirkinių „Iki“ parduotuvėje, pirkėjas gauna taškų. Išleidus 1 eurą, gaunami 5 „Iki“ taškai. Papildomai jų gaunama dalyvaujant dienos, savaitės, mėnesio ir metų iššūkiuose.
„Mūsų pirkėjų ratas – ypač platus, tad skiriasi ir klientų poreikiai. Nusprendėme leisti kiekvienam jų pačiam pasirinkti, kokia nauda būtent jam yra svarbiausia. Sukauptus taškus galima iškeisti į nuolaidą pirkinių krepšeliui, pasirinkti prekę už 1 centą, pasiimti bilietą žaidime be pralaimėjimo „Laimės taškai“ arba kaupti juos vertingam prizui“, – galimybes išvardija V. Budrienė.
„Iki“ tokiu pasiūlymu atnešė ir ryškią naujovę – pirmoji pasiūlė dalyviams sukauptus taškus mainyti į vertingus prizus, esančius ne vien „Iki“ tinkle. „Taškotekoje“ siūlomas gausus tinklo partnerių paslaugų ir daiktų asortimentas: nuo kino bilietų, kuponų automobilių plovimui, skrudintuvų – iki skrydžio oro balionu, dviračio ar šaldytuvo.
2. Gaukite papildomų nuolaidų net iki 40 proc.
„Iki“ lojalumo programos dalyviai parduotuvėse gali naudotis ypatingomis akcijomis – jiems skirta daugiau nei 1 000 pasiūlymų su nuolaidomis net iki 40 proc. Kiekvieną savaitę jų laukia specialūs pasiūlymai įvairioms prekėms, kuriuos paprasta apžiūrėti „Iki“ leidinyje, programėlėje, interneto svetainėje www.iki.lt ar paprasčiausiai parduotuvėje.
Dalis pasiūlymų aktualioms prekėms reguliariai keičiasi, tačiau, pavyzdžiui, 5 proc. nuolaida „Iki Gourmet“ produkcijai galioja visuomet.
Ištikimus „Iki“ pirkėjus nuolaidos lydi net už parduotuvių ribų. V. Budrienė pažymi, kad jie gali taupyti ir pramogaujant ar apsiperkant kitur: nuolaidos siūlomos „Gintarinėje vaistinėje“, knygynų tinkle „Vaga“, „Vero Cafe“ kavinėse, skrydžiams „Orobalionas.lt“.
3. Mėgaukitės asmeninėmis akcijomis – jos kitokios nei kaimynui
Tai dar ne viskas: kiekvienas lojalumo programos dalyvis gauna ir akcijų asmeniškai tik jam. Taip pat – kvietimų pigiau išbandyti kai kuriuos produktus, kurie galėtų patikti konkrečiam klientui.
Specialūs pasiūlymai kiekvienam asmeniškai parenkami pagal jo pirkinių istoriją. Tad pirkėjai gali būti tikri – sulauks tokių nuolaidų, kurios bus tikrai jam aktualios.
Be to, ypatingos dovanos pirkėjams įteikiamos ir artėjant jų gimtadieniui. Su „Iki“ lojalumo kortele visose „Iki“, „IKI Express“ parduotuvėse dovanojama net 10 proc. nuolaida visam pirkinių krepšeliui.
Pasak V. Budrienės, tereikia šiuos pasiūlymus pasitikrinti mobiliojoje programėlėje arba svetainėje www.iki.lt prisijungti prie savo paskyros, o apsipirkimo metu nepamiršti panaudoti „Iki“ kortelės.
Tarptautinei „Rewe“ grupei priklausantis prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje veikia nuo 1992 metų. Turėdamas 237 parduotuves visoje Lietuvoje, „Iki“ yra vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų. Tarp didžiausių šalies darbdavių esanti bendrovė yra įdarbinusi apie 5,5 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidaręs keturias autonomines parduotuves su „Iki“ prekių ženklu. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ ir nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę.