23 metų Kyomi Kershaw iš Veikfildo Anglijoje pabudo ir pamatė, kad jos plaukai liepsnoja. Spintelė, stovėjusi prie lovos, patalynė ir pagalvė taip pat degė.
Patyrė antrojo laipsnio nudegimus
Ji teigia, kad jos visiškai naujas „Samsung Galaxy S22 Ultra“, kurio ji tuo metu nekrovė, sprogo ir sukėlė gaisrą.
Slaugė Kyomi buvo namuose su savo draugu Jonu Hibbertu, kai praėjusios savaitės pirmadienio rytą kilo gaisras, ir jie nedelsdami iškvietė ugniagesius, rašo dailymail.co.uk.
Kyomi, kuri gesinant gaisrą apsidegino rankas, buvo nuvežta į ligoninę, kur buvo gydoma dėl antrojo laipsnio nudegimų.
Ji pasidalijo patirtu košmaru savo „Facebook“ paskyroje ir sako, kad palaiko ryšį su technologijų milžine „Samsung“, siekdama kompensacijos už patirtą žalą, kurią, jos teigimu, padarė sprogęs telefonas.
Ji rašė: „Koks velniškas rytas, pabudau 4.30 val., mano plaukai, spintelė ir pagalvė degė. Tai pastebėjo Jonas. Gaisrą pavyko sustabdyti per 30 minučių.
Nepirkite naujojo „Samsung S22 Ultra“. Jis nudegino man rankas. Viskas galėjo baigtis daug blogiau, jei nebūčiau pabudusi. Ir ne, telefono tuo metu nekroviau.“
Telefono gamintojas kaltės nepripažįsta
Kyomi sakė, kad buvo sukrėsta po šio incidento ir pasidalijo keliomis nuotraukomis, kuriose užfiksuotas išsilydęs telefonas, apdegusi patalynė ir spintelė. Ji pridūrė:
„Mažiau nei dviejų savaičių senumo telefonas užsidegė. Laimei, mums pavyko užgesinti ugnį. Ugniagesiai atvyko, kad pašalintų dūmus. Aš patyriau antrojo laipsnio nudegimus.“
Susirūpinę draugai ir šeima paklausė Kyomi, ar jai viskas gerai ir siuntė jai geriausius linkėjimus.
Kyomi atsakė: „Mane tai šiek tiek sukrėtė, ypač tai, kad jei nebūčiau išgirdusi, kaip dega mano plaukai, būčiau nepabudusi. „Samsung“ turi už daug ką sumokėti.“
„Samsung“ atstovas spaudai sakė: „Samsung“ itin rimtai žiūri į klientų saugumą. Reguliariai bendravome su kliente ir mūsų kokybės užtikrinimo komandai atlikus įrenginio analizę, prieita išvados, kad žala padaryta išorinio šilumos šaltinio, o ne paties įrenginio.“