Realybės šou „Kelias į žvaigždes“ tęsiasi. Rudenį startuos naujas, trečiasis „Kelio į žvaigždes“ sezonas. LNK pradeda atranką į visų laikų populiariausią muzikinį realybės šou.
„Jei tu dainuoji ir manai, kad esi gimęs scenai, nori nustebinti Lietuvą savo talentu, nepraleisk progos ir tapk publikos numylėtiniu“, - į naują šou kviečia „Kelio į žvaigždes“ rengėjai
Norintiems patekti į „Kelią į žvaigždes 3“, LNK puslapyje reikia užpildyti anketą, pridėti tris nuotraukas ir laukti skambučio iš „Kelio į žvaigždes“. Atranka bus organizuojama keliais etapais, truks iki vasaros pabaigos, o rudenį žiūrovai naująsias žvaigždes išvys trečio „Kelio į žvaigždes“ sezono premjeroje.
Praėjusiais metais patekti į „Kelias į žvaigždes 2“ buvo užpildyta 5500 anketų. Su tūkstančiu komisija susitiko per keliolika atrankų, kol į galutinę atranką vasaros pabaigoje buvo pakviesta keliasdešimt kandidatų, iš kurių liko 12 laimingųjų.
„Kelias į žvaigždes 2“ buvo viena populiariausių praėjusių metų programų Lietuvoje, auksinis šio šou finalas buvo antroji pagal populiarumą programa Lietuvos televizijose, 0.1 procentiniu punktu nusileidusi tik „Auksiniams svogūnams“.
„Kelias į žvaigždes 2“ tapo tramplinu trylikai talentingų jaunuolių, kurie šou metu išleido du dainų rinkinius, kurie buvo parduoti daugiau nei 55 tūkstančių egzempliorių tiražu. Jų dainos nuolat karaliavo radijo stočių topuose, o Radži hitas „Ką daryt“ buvo pripažinta populiariausia radijo stoties „Lietus“ daina.
Anketą į „Kelią į žvaigždes“ užpildžiusią Laurą Karvelytę atrankoje pastebėjo serialo „Nekviesta“ meilė“ prodiuseriai ir pakvietė atlikti kylančios scenos žvaigždės vaidmenį, seriale ji filmuojasi iki šiol.
Jau ketvirtas mėnuo tęsiasi ypatingai sėkmingas „Kelio į žvaigždes 2“ dalyvių Padėkos turas, surengta per pusę šimto koncertų, dar keliolika liko. Kai kuriuose miestuose koncertai buvo kartojami.
Savo albumus ketina leisti Radži, Merūnas, Agnė, Baggy B, Simona. Pirmasis, Radži albumas, turėtų pasirodyti jau šį mėnesį. Gegužę savo debiutinius albumus ketina išleisti Merūnas ir Agnė.
Realybės šou „Kelias į žvaigždes“ pripažintas geriausiu prekės ženklu Lietuvoje 2006 metais.