„Atvirai prisipažinsiu – kai buvau vaikas, svajojau turėti tikrą „Jeep“ visureigį ir pagaliau mano svajonė išsipildė. Šis džipas man patinka tuo, kad yra erdvus ir didelis, tad tinka prie tokių galiūnų, kaip aš. Už šio automobilio vairo man sykį jau teko sėdėti – per Metų automobilio bandymus ir tuomet įspūdį padarė puikus kelio matomumas, nes sėdi aukštai, bei pravažumo savybės – man pačiam kartais tenka automobiliu įveikti pusnis. Smagu, kad dabar šį automobilį galėsiu vairuoti kasdien“, – sakė Ž. Savickas.
Išskirtinės komplektacijos automobilis
„Autobrava“ vadovas Lietuvos galiūnui įteikė raktelius nuo prabangios komplektacijos „Jeep Grand Cherokee“ automobilio, kainuojančio 60 tūkst. eurų. Jo viduje sportininkas ras prabanga dvelkiantį interjerą, oda apmuštas šildomas ir ventiliuojamas sėdynes, medžio ir chromo apdailos elementus, verstos odos lubas su dviejų dalių stoglangiu, itin kokybišką garso sistemą. Ne ką mažesnį įspūdį palieka ir automobilio išorė: atnaujinto dizaino modelis atrodo veržlus ir solidus, galingumą perteikia 20 colių skersmens specialaus dizaino matiniai poliruoti ratlankiai, LED dienos šviesos lempos ir „Bi-Xenon“ tipo priekiniai žibintai, reaguojantys į vairo pasukimo kampą, taip geriau apšviesdami vingiuotą kelią naktį. Tarp visureigio technologijų – ir kito automobilio automatinio sekimo funkcija, adaptyvi greiio palaikymo sistema, susidūrimo prevencijos technologija, aklosios zonos stebėjimo sistema.
Kaip ir pridera galiūnui, Ž. Savicko „Jeep Grand Cherokee“ neturės neįveikiamų kliūčių – 3,0 l darbinio tūrio V6 variklis išvysto 184 kW galią ir gali vilkti iki 3500 kg krovinį. 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė, įvairūs važiavimo režimai, traukos valdymo sistemos ir pneumatinė pavara leis sportininkui saugiai įveikti sudėtingiausias kelių atkarpas įvairiomis oro sąlygomis.
„Naujasis „Jeep Grand Cherokee“ – unikalus automobilis, savyje apjungiantis kultinį prekės ženklą, aukščiausio lygio pravažumo technologijas, vairavimo komfortą ir prestižą. Ne veltui šis modelis savo istorijoje turi daugiau apdovanojimų nei bet kuris kitas visureigis pasaulyje. Jis yra vertinamas ir Lietuvoje – 2015 metais tai vienas iš perkamiausių didžiausių visureigių klasėje mūsų šalyje“, – sakė R. Gineika.
Kitąmet sieks pagerinti savo pasaulio rekordą
Prie naujutėlaičio džipo sėdęs Ž. Savickas teigia, kad šis automobilis įpareigoja jį siekti aukščiausių rezultatų sporte.
„Šiemet tiek pasaulio čempionatas, tiek „Arnold Strongman Classic“ taurės varžybos susiklostė ne taip palankiai, kaip norėjosi. Rezultatams pakenkė patirta nugaros trauma bei alkūnės negalavimai, šiek tiek nepasisekė ir su teisėjais, nubraukusiais keletą svarbių taškų. Tiesa, pavyko pasiekti naują pasaulio rekordą rąsto kėlimo rungtyje – iškelti 228 kg svorio rąstą“, – sakė Ž. Savickas.
40 m. galiūnas teigia, kad noro trauktis iš šio sporto dar neturi. „Šią vasarą paatostogavęs pajutau, kad jau pasiilgau varžybų. Be to, norisi turėti dar bent vieną labai gerą sezoną ir karjerą pabaigti būnant aukštumoje. 2016 metų sezonui keliu tikslą susigrąžinti pirmąsias vietas pasaulio čempionate ir „Arnold Strongman Classic“ turnyre bei dar pagerinti rąsto kėlimo rekordą – iki 230 kilogramų“, – teigė Ž. Savickas.
Prieš pradedant ruoštis naujiems turnyrams, Lietuvos galiūnui jau atlikta alkūnės operacija. „Ne, jokios traumos nepatyriau, tai buvo planinė operacija ir ji reikalinga, kad galėčiau treniruotis 100 proc. pajėgumu ir maksimaliai pasiruošti būsimoms varžyboms“, – aiškino Ž. Savickas.
Alkūnės operacija bus viena iš priežasčių, kodėl Ž. Savickas nedalyvaus rytoj Vilniuje prasidėsiančiame „Savickas Classic“ galiūnų turnyre. Spalio 3-4 dienomis „Litexpo“ parodų centre varžysis galiūnai iš 20 valstybių, tarp jų ir vieni tituluočiausių, su kuriais Ž. Savickui tenka susidurti tarptautinėse varžybose. Be galiūnų kovų, „Savickas Classic“ renginyje taip pat vyks kultūrizmo varžybos, jėgos trikovė, gatvės gimnastikos kovos ir kitos varžybos.