• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Zenos Cars“ šiandien nusprendė pristatyti naują E10 modelio versiją - E10 S. Naujomis spalvomis nudažytas ir didesne suma įkainotas automobilis po variklio dangčiu turi galingesnę jėgainę. Tai yra didžiausias pasikeitimas. 
Prieš keletą metų įkurta kompanija po truputėlį įsitvirtina brangių žaisliukų rinkoje ir stengiasi išlaikyti viso pasaulio entuziastų dėmesį. E10 S buvo sukurtas tik dėl vienos priežasties - ištaisyti standartinio E10 klaidas.
Kai buvęs Caterham kompanijos bosas nusprendė palikti savo senąją darbovietę ir įkurti visiškai naują automobilių kompaniją, kartu su savimi jis persiviliojo keletą gabių inžinierių, kurie padėjo sukurti agresyviai atrodantį automobilį.
S - Sport
Naujoji E10 modelio versija turi per vidurį sumontuotą keturių cilindrų benzininį variklį, kurio darbinis tūris siekia 2 litrus. Šis variklis buvo sukurtas ne Zenos dirbtuvėse, bet atkeliavo iš Ford kompanijos gamyklos.
Palyginus su standartiniu modeliu, S raide paženklintas automobilis turi 50 arklio galių ir 190 Nm galingesnį motorą. Dabar keturių cilindrų variklis išvysto 250 arklio galių esant 7000 aps/min ir 400 Nm sukimo momentą esant 2500 aps/min.
Turbiną gavęs variklis iki 100 km/val. įsibėgės per 4 sekundes ir pasieks 217 km/val.  maksimalų greitį.
Automobilio svoris? Vos 700 kilogramų.
Brangus, brangus žaisliukas
Tokio tipo automobiliai nėra pigūs. Jie niekada ir neturėjo būti brangūs, nes gaminant tokio tipo mašinas naudojamos visiškai kitos medžiagos ir technologijos.
E10 S kainos prasideda nuo 130,000 litų. Už tai gausite pliką kaip tilviką sportinį automobilį, tačiau už papildomus dvylika tūkstančių litų gausite modelį, kuris turės riboto praslydimo diferencialą, šešių bėgių mechaninę pavarų dėžę ( standartinis turi 5 bėgių dėžę ), sportines sėdynes, greitai nuimamą vairą, gražesnius ratus ir reguliuojamo aukščio amortizatorius.
 

Zenos Cars“ šiandien nusprendė pristatyti naują E10 modelio versiją - E10 S. Naujomis spalvomis nudažytas ir didesne suma įkainotas automobilis po variklio dangčiu turi galingesnę jėgainę. Tai yra didžiausias pasikeitimas. 
Prieš keletą metų įkurta kompanija po truputėlį įsitvirtina brangių žaisliukų rinkoje ir stengiasi išlaikyti viso pasaulio entuziastų dėmesį. E10 S buvo sukurtas tik dėl vienos priežasties - ištaisyti standartinio E10 klaidas.
Kai buvęs Caterham kompanijos bosas nusprendė palikti savo senąją darbovietę ir įkurti visiškai naują automobilių kompaniją, kartu su savimi jis persiviliojo keletą gabių inžinierių, kurie padėjo sukurti agresyviai atrodantį automobilį.
S - Sport
Naujoji E10 modelio versija turi per vidurį sumontuotą keturių cilindrų benzininį variklį, kurio darbinis tūris siekia 2 litrus. Šis variklis buvo sukurtas ne Zenos dirbtuvėse, bet atkeliavo iš Ford kompanijos gamyklos.
Palyginus su standartiniu modeliu, S raide paženklintas automobilis turi 50 arklio galių ir 190 Nm galingesnį motorą. Dabar keturių cilindrų variklis išvysto 250 arklio galių esant 7000 aps/min ir 400 Nm sukimo momentą esant 2500 aps/min.
Turbiną gavęs variklis iki 100 km/val. įsibėgės per 4 sekundes ir pasieks 217 km/val.  maksimalų greitį.
Automobilio svoris? Vos 700 kilogramų.
Brangus, brangus žaisliukas
Tokio tipo automobiliai nėra pigūs. Jie niekada ir neturėjo būti brangūs, nes gaminant tokio tipo mašinas naudojamos visiškai kitos medžiagos ir technologijos.
E10 S kainos prasideda nuo 130,000 litų. Už tai gausite pliką kaip tilviką sportinį automobilį, tačiau už papildomus dvylika tūkstančių litų gausite modelį, kuris turės riboto praslydimo diferencialą, šešių bėgių mechaninę pavarų dėžę ( standartinis turi 5 bėgių dėžę ), sportines sėdynes, greitai nuimamą vairą, gražesnius ratus ir reguliuojamo aukščio amortizatorius.
 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų