Tuo tarpu galinei automobilio daliai priekaištų neturime – veržlios, modernios kėbulo formos ir dizaino elementai, sukuriančios agresyvaus automobilio įspūdį.
Automobilio vidus turėtų sulaukti žymiai daugiau komplimentų arba kritikos strėlių. Akivaizdu, jog „Audi“ stengiasi neatsilikti nuo šiuolaikinių tendencijų ir formuoti modernaus gamintojo įvaizdį. Naujos kartos modelyje apčiuopiamų, fizinių mygtukų nebeliko, nes didžioji dauguma funkcijų buvo perkeltos į lietimui jautrų ekraną. Sutinkame, jog šis sprendimas atrodo moderniai ir įspūdingai, tačiau žvelgiant iš praktiškosios pusės – tai nėra vienas iš tų sprendimų dėl kurių „Audi“ turėtų didžiuotis. Vis dėlto, galutinį verdiktą turėsime pateikti kuomet naujos kartos „Audi A6“ atkeliaus į Lietuvą.
Kiekvienas gamintojas pristatydamas naują modelį, visuomet pabrėžia tik pačias svarbiausias savybes: vienas faktas apie variklius, porą faktų apie pakeitimus. Tuo tarpu didžiąją dalį „naujienų“ sudaro technologijos. Nors naujų technologijų šiame automobilyje netrūksta, iš pradžių susitelkime į techninę pusę, o tiksliau – jos pokyčius.
Naujos kartos modelis yra 7 milimetrais ilgesnis (mašinos ilgis - 4939 mm), 12 milimetrais platesnis (mašinos plotis – 1886 mm) ir 2 milimetrais (mašinos aukštis – 1457 mm) žemesnis už savo pirmtaką. Palyginimui: naujoji „A6“ yra 16 milimetrų ilgesnė ir 34 milimetrais platesnė už E klasę, ir 4 milimetrais trumpesnė bei 19 milimetrų platesnė už 5 serijos „BMW“.
„C7“ pakeisiantis modelis svers nuo 1575 kilogramų. Priklausomai nuo pasirinkto variklio ir komforto įrangos priedų, naujasis modelis gali būti iki 5 - 25 kilogramų sunkesnis už savo pirmtaką. Pasak gamintojos atstovų, vien 25 kilogramus prideda „mild-hybrid“ technologija. Trumpai tariant – tai sistema, kurią sudaro starteris-generatorius, veikiantis kartu su ličio-jonų akumuliatoriumi. Šios sistemos dėka variklis gali būti trumpam išjungiamas važiuojant nuo 55 iki 160 km/val. greičiu, o „Start-stop“ sistema įsijungia, kai greitis sumažėja iki 22 km/val. Realiomis važiavimo sąlygomis ši sistema leidžia sutaupyti iki 0,7 l/100 km.
„Audi“ bandydama neatsilikti nuo dabartinių tendencijų, į naujos kartos modelį montuos keturių vairuojamųjų ratų sistema, kuri padėjo pagerinti automobilio manevringumą ir stabilumą posūkiuose bei greitkelyje.
Nuo pat pirmųjų dienų „Audi A6“ bus komplektuojamas su viena iš keturių pakabos konfigūracijos tipų. Pigiausi modeliai gaus standartinę pakabą, „S-Line“ modeliai turės standesnę pakabą. Taip pat bus galima užsisakyti adaptyvią pakabą, kurios charakteristikos keisis priklausomai nuo važiavimo režimo ir kelio dangos. Ir paskutinė opcija – adaptyvi orinė pakaba.
„Audi“ kompanijos planuose – keturi skirtingi varikliai: 3 litrų, V6 benzininis, 2 litrų keturių cilindrų dyzelis ir 3 litrų V6 dyzelis su dviem galios lygiais. Vėliau variklių gamą papildys ir 2 litrų, keturių cilindrų benzininis variklis su turbina.
Visi motorai bus komplektuojami TIK su automatinėmis pavarų dėžėmis, priekinių arba keturių varančiųjų ratų pavara. Gamintojas teigia, jog atsisakyti mechaninės dėžės privertė pardavimų statistika. Absoliučiai didžioji dauguma „Audi A6“ iš gamyklos išriedėdavo su automatinėmis transmisijomis, tad žvelgiant iš verslo perspektyvos, investuoti į naują mechaninę pavarų dėžė tiesiog neapsimoka.
Variklių parametrai:
- 3.0 TFSI - 340 AG, 500 Nm. Bus montuojama su 7 laipsnių „S-Tronic“ pavarų dėže ir turės „Quatrro“ pavarą.
- 3.0 TDI - 286 AG, 620 Nm. Bus montuojama su 8 laipsnių „Tiptronic“ pavarų dėže ir turės „Quattro“ pavarą.
Numatoma kaina – nuo maždaug 44 000 eurų.