Pasak „Seat“ vadovo, Luca de Meo, šis projektas buvo sukurtas atsižvelgiant į sparčiai besikeičiančias automobilių sporto tendencijas. Panašu, jog artimiausioje ateityje išvysime naują „TCR“ automobilių kategoriją – „E TCR“, kurioje varžysis tik elektra varomi bolidai.
Vis dėlto, iki šiol nėra aišku kada „E TCR“ lenktynių serija startuos ir ar apskritai šios varžybos įvyks. Nepaisant to, panašu, kad „Leon e-Racer“ buvo sukurtas tam, jog galėtų „Seat“ kompanijai tinkamai pristatyti šviežiai įkurtą automobilių markę – „Cupra“.
Po šios markės vėliava slėpsis patys sportiškiausi ir technologiškai pažangiausi „Seat“ modeliai.
Jeigu jau prakalbome apie „Cupra“ prekinį ženklą, Ženevoje debiutavo sportiška „Cupra Ateca“ krosoverio versija.
Priešais Jus – sporto salėje ne vieną savaitę praleidęs krosoveris, kuris turėtų sudominti tuos, kuriems, dėl mums nesuprantamų priežasčių, galėjo nepatikti „Seat Leon Cupra“ hečbekas. Kaip ir pastarasis modelis, taip ir „Cupra Ateca“ bus varomas 2 litrų, 4 cilindrų benzininiu varikliu, išvystančiu 300 arklio galių.
„Ateca“ bus gaminama tik su 7 laipsnių „DSG“ pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara. Galimybių pasirinkti kitokią kombinaciją nebus.
„Cupra“ markės atstovai teigia, jog artimiausioje ateityje turėtume išvysti keletą naujų modelių, kurie bus kuriami pagal išskirtinius „Cupra“ klientų poreikius. Tai reiškia, jog „Cupra“ rūpinsis tik sportiškų, dinamiškų, visiems prieinamų modelių gamyba.