Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Morgan“ tikrai nėra tas automobilių gamintojas, kuris nuolatos ieško būdų kaip tapti tarptautinės parodos žvaigžde. Kiekvienais metais vykstančioje Ženevos automobilių parodoje „Morgan“ turi atskirą kampelį, kuriame demonstruoja savo naujausius modelius. Be griausmingų fejerverkų ar ilgų spaudos konferencijų.
Šiemet britiškų automobilių gamintojas į parodą atsivežė ribotos laidos „Morgan Aero GT“, kuris simbolizuoja į pabaigą einančią šio modelio serijinę gamybą. Panašu, kad pirmą kartą 2001 metais pristatyto modelio prekyba bus nutraukta iškart po to, kai bus pagaminti visi paskutiniai „Aero 8“ automobiliai.
„Morgan“ norėdami tinkamai išlydėti ilgai gamintą modelį, ribotos laidos „Aero GT“ kėbulą papuošė keliomis stilizuotomis detalėmis. Be to, kai kurios kėbulo detalės yra truputėlį kitokių formų, vien dėl to, jog automobilis važiuodamas didesniu greičiu būtų stabilesnis.
Prie „aš greit važiuoju ir nuo kelio nenuvažiuoju“ detalių asortimento prisidėjo galinis difuzorius, kuris buvo pasiskolintas iš „GT3“ lenktyninių automobilių klasę atitinkančio „Morgan“ bolido.
Tuo tarpu galinius automobilio ratus suka „BMW“ inžinierių sukurtas ir „N62“ vardu pavadintas V8 motoras, galintis išvystyti 367 arklio galias. Tokio pajėgumo motoro pilnai užtenka, jog „Morgan Aero GT“ iki 100 km/val. įsibėgėtų per 4,5 sekundės ir pasiektų maksimalų 274 km/val. greitį.
„Morgan“ pristatydama šį modelį taip pat paskelbė, jog „Aero GT“ bus paskutinis markės automobilis, kuris turės atmosferinį benzininį variklį. Ateityje „Morgan“ automobiliai naudos elektros motorus arba turbininius jėgos agregatus.
Britai teigia, jog vienas „Aero GT“ egzempliorius kainuoja maždaug 130 000 eurų. Vieną automobilį „Morgan“ žada pagaminti per maždaug 8 - 10 savaičių. G
„Morgan“ tikrai nėra tas automobilių gamintojas, kuris nuolatos ieško būdų kaip tapti tarptautinės parodos žvaigžde. Kiekvienais metais vykstančioje Ženevos automobilių parodoje „Morgan“ turi atskirą kampelį, kuriame demonstruoja savo naujausius modelius. Be griausmingų fejerverkų ar ilgų spaudos konferencijų.
Šiemet britiškų automobilių gamintojas į parodą atsivežė ribotos laidos „Morgan Aero GT“, kuris simbolizuoja į pabaigą einančią šio modelio serijinę gamybą. Panašu, kad pirmą kartą 2001 metais pristatyto modelio prekyba bus nutraukta iškart po to, kai bus pagaminti visi paskutiniai „Aero 8“ automobiliai.
„Morgan“ norėdami tinkamai išlydėti ilgai gamintą modelį, ribotos laidos „Aero GT“ kėbulą papuošė keliomis stilizuotomis detalėmis. Be to, kai kurios kėbulo detalės yra truputėlį kitokių formų, vien dėl to, jog automobilis važiuodamas didesniu greičiu būtų stabilesnis.
Prie „aš greit važiuoju ir nuo kelio nenuvažiuoju“ detalių asortimento prisidėjo galinis difuzorius, kuris buvo pasiskolintas iš „GT3“ lenktyninių automobilių klasę atitinkančio „Morgan“ bolido.
Tuo tarpu galinius automobilio ratus suka „BMW“ inžinierių sukurtas ir „N62“ vardu pavadintas V8 motoras, galintis išvystyti 367 arklio galias. Tokio pajėgumo motoro pilnai užtenka, jog „Morgan Aero GT“ iki 100 km/val. įsibėgėtų per 4,5 sekundės ir pasiektų maksimalų 274 km/val. greitį.
„Morgan“ pristatydama šį modelį taip pat paskelbė, jog „Aero GT“ bus paskutinis markės automobilis, kuris turės atmosferinį benzininį variklį. Ateityje „Morgan“ automobiliai naudos elektros motorus arba turbininius jėgos agregatus.
Britai teigia, jog vienas „Aero GT“ egzempliorius kainuoja maždaug 130 000 eurų. Vieną automobilį „Morgan“ žada pagaminti per maždaug 8 - 10 savaičių. G