• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmosios Ženevos automobilių naujienos atrodo įspūdingai. Sugeba prikaustyti dėmesį ir pasakyti – „Velniai rautų, ir aš tokio norėčiau.“ Šį kartą nusileisime ant žemės ir pažvelgsime į naujos kartos „Kia Ceed“ hečbeką, kuris kainuos kelis kartus mažiau negu „Polestar 1“, ir kurį galės įsigyti didžioji dauguma.
Korėjietiškų automobilių gamintoja tarptautinėje parodoje pademonstravo ilgai lauktą naujos kartos „Ceed“ hečbeką, kuris žaidžia itin konkurencingame segmente. Segmente, kuris labai dažnai vadinamas tiesiog „Golf“ klasė, ir taip yra sakoma dėl labai geros priežasties.
„Volkswagen Golf“ visuomet buvo kompaktiškų hečbekų etalonas į kurį privalo lygiuotis visi. Tame tarpe ir „Kia“, kuri pristatydama naująjį „Ceed“ hečbeką, ne vieną kartą pabrėžė, jog tai europietiškas automobilis. Kaip ir praėjusios kartos modelis, taip ir šis modelis buvo sukurtas Frankfurte esančiame „Kia“ bandymų poligone. Be to, automobilis taip pat bus gaminamas Europoje – Slovakijoje esančioje gamykloje, kartu su „Sportage“ ir „Venga“ modeliais.
Tad ką mes galime papasakoti apie naująjį „Ceed“? Visų pirma, pradėkime nuo automobilio išvaizdos. Naujos kartos modelis tapo platesnis, ilgesnis, solidesnis ir atletiškesnis. Apvalias kėbulo formas pakeitė lygesnės ir tuo pačiu aštresnės kėbulo linijos.

Pirmosios Ženevos automobilių naujienos atrodo įspūdingai. Sugeba prikaustyti dėmesį ir pasakyti – „Velniai rautų, ir aš tokio norėčiau.“ Šį kartą nusileisime ant žemės ir pažvelgsime į naujos kartos „Kia Ceed“ hečbeką, kuris kainuos kelis kartus mažiau negu „Polestar 1“, ir kurį galės įsigyti didžioji dauguma.
Korėjietiškų automobilių gamintoja tarptautinėje parodoje pademonstravo ilgai lauktą naujos kartos „Ceed“ hečbeką, kuris žaidžia itin konkurencingame segmente. Segmente, kuris labai dažnai vadinamas tiesiog „Golf“ klasė, ir taip yra sakoma dėl labai geros priežasties.
„Volkswagen Golf“ visuomet buvo kompaktiškų hečbekų etalonas į kurį privalo lygiuotis visi. Tame tarpe ir „Kia“, kuri pristatydama naująjį „Ceed“ hečbeką, ne vieną kartą pabrėžė, jog tai europietiškas automobilis. Kaip ir praėjusios kartos modelis, taip ir šis modelis buvo sukurtas Frankfurte esančiame „Kia“ bandymų poligone. Be to, automobilis taip pat bus gaminamas Europoje – Slovakijoje esančioje gamykloje, kartu su „Sportage“ ir „Venga“ modeliais.
Tad ką mes galime papasakoti apie naująjį „Ceed“? Visų pirma, pradėkime nuo automobilio išvaizdos. Naujos kartos modelis tapo platesnis, ilgesnis, solidesnis ir atletiškesnis. Apvalias kėbulo formas pakeitė lygesnės ir tuo pačiu aštresnės kėbulo linijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

KIA CEED (7)


Automobilio viduje taip pat netrūksta malonių, bet ne radikalių pokyčių. Akivaizdu, jog „Kia Ceed“ stengsis sukurti solidesnio automobilio įspūdį. Tai padaryti padės geresnės apdailos medžiagos ir konservatyvesnis interjero apipavidalinimas. Tiesą sakant, žvelgiant į automobilio vidų apima įspūdis, jog sėdime vokiškame ratuotyje – prietaisų išdėstymas, ergonomika – viskas labai preciziška, aišku ir tvarkinga.
Techninė automobilio pusė – pati įdomiausia, nes naujos kartos „Ceed“ buvo sukurtas ant naujutėlės platformos. Ji leido inžinieriams pakeisti daugybę parametrų (pavyzdžiui 20 milimetrų praplatinti kėbulą) ir tuo pačiu išlaikyti tokį patį ratų bazės ilgį – 2650 milimetrus.
Dėka naujos platformos ir platesnio kėbulo, erdvė gale sėdintiems keleiviams padidėjo 34 milimetrais, o bagažinės tūris padidėjo iki 395 litrų.
Kadangi „Kia Ceed“ buvo sukurtas Europoje, nenuostabu, jog variklių gamoje pamatysime mažo darbinio tūrio benzininius ir dyzelinius motorus. „Kia Ceed“ galės būti komplektuojamas su 1 litro 120 arklio galių arba 1,4 litro 140 arklio galių benzininiais jėgos agregatai.

REKLAMA

KIA CEED (2)


Dyzelinių agregatų entuziastams bus siūlomas naujutėlis 1,6 litro, 115 arba 136 arklio galių ir 280 Nm išvystantis motoras.
„Kia“ spaudos konferencijos metu kompanijos atstovai labai daug dėmesio skyrė technologijomis ir komforto įrangai, kuri bus montuojama į naująjį „Ceed“. Vargu ar mums reikėtų sutelkti dėmesį į centrinėje konsolėje esantį lietimui jautrų ekraną, kuris palaikys „Apple CarPlay“ ar „AndroidAuto“ sąsajas, nes tai nėra didžiulis išskirtinumas.
Tad kokius privalumus galės turėti „Kia Ceed“? Gamintojas pabrėžia štai šias savybes: beraktę automobilio atrakinimo ir užrakinimo sistemą, šildomą priekinį stiklą, šildomas ir ventiliuojamas priekines sėdynes, bevielį telefono įkrovimą ir gausybę pagalbinių vairavimo asistentų. Nuo šiol „Kia Ceed“ galės bus komplektuojamas su „Lane Following Assist“ sistema – tai išmani automatinė greičio ir atstumo palaikymo kontrolė. Šios sistemos dėka, automobilis automatiškai palaikys saugų atstumą priešais važiuojantį eismo dalyvį, užtikrins, jog neišvažiuotumėte iš savo eismo juostos.
Kaip ir minėjome anksčiau, naujos kartos „Kia Ceed“ prekyboje pasirodys šių metų vasarą. Kaip ir priklauso „Kia“ markės automobiliui, jis bus siūlomas su 7 metų, 150 000 kilometrų garantija.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų