Į garbingą titulą šiemet pretendavo kelios dešimtys naujausių automobilių. Dalyvių sąrašą sudarė: Audi E-Tron, BMW 1 serija, BMW Z4, BMW X6, BMW X7, DS 3 Crossback, Ford Puma, Kia e-Soul, Mazda 3, Mazda CX-30, Mercedes-Benz CLA, Mercedes-Benz EQC, Nissan Juke, Opel Corsa, Peugeot 208, Porsche 911, Porsche Taycan, Range Rover Evoque, Renault Captur, Renault Clio, Renault Zoe, Skoda Kamiq, Skoda Scala, Subaru Forester, Tesla Model 3, Toyota Camry, Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota GR Supra, Volkswagen T-Cross. Vis dėlto, po intensyvių bandymų programos komisijos nariai nusprendė, jog į geriausiųjų septynetuką turi patekti: 1 serijos BMW, „Tesla Model 3“, „Peugeot 208“, „Toyota Corolla“, „Renault Clio“, „Porsche Taycan“ ir „Ford Puma“.
Susumavus visų komisijos narių balsus, 2020-ųjų „Europos metų automobilio“ konkurso nugalėtojo titulas atiteko „Peugeot 208“, kuris komisijos narius sužavėjo dėl galimybės automobilį įsigyti su trimis skirtingomis jėgainėmis: benzinine, dyzeline ir elektrine. Šis prancūziškas hečbekas surinko 281 balą.
Prancūziškam hečbekui ant kulnų nuolatos lipo „Porsche Taycan“, „Tesla Model 3“ ir „Renault Clio“. Šie modeliai, kartu su „Peugeot 208“, nuo pat pradžių atitrūko nuo likusių finalininkų. Vis dėlto, įpusėjus balsų skaičiavimui „Tesla Model 3“ ir „Porsche Taycan“ sugebėjo atitrūkti nuo „Renault Clio“ ir pasidalinti antrą ir trečią vietas.
„Peugeot“ šiame konkurse laimi ne pirmąjį kartą. 2017 metais nugalėtojo titulą laimėjo „Peugeot 3008“, o 2014 metais – „Peugeot 308“ hečbekas. Prancūziškų automobilių gamintojas šiame konkurse iš viso yra nugalėjęs šešis kartus.
Rezultatų lentelė | ||
# | Vieta | Taškai |
1. | Peugeot 208 | 281 |
2. | Tesla Model 3 | 242 |
3. | Porsche Taycan | 222 |
4. | Renault Clio | 211 |
5. | Ford Puma | 209 |
6. | Toyota Corolla | 152 |
7. | BMW 1 serija | 133 |