Priekinėje dalyje tūno modifikuotas 3,0 litrų, 6 cilindrų benzininis variklis su dvejomis turbinomis. Jam nuolatos talkina elektros motorai, kurių dėka bendras hibridinės jėgainės pajėgumas siekia maždaug 500 arklio galių. Kaip ir kituose automobiliuose su hibridinėmis jėgainėmis, taip ir „Project Black S“ turi sistemą, kuri leidžia kaupti energiją stabdant ar riedant.
„Infiniti“ specialistai pasirūpino ne tik pajėgesniu jėgos agregatu, bet ir naujo dizaino kėbulo detalėmis, kurios šiame automobilyje atlieka ne tik gražių aksesuarų vaidmenį. Priekinis spliteris, galinis difuzorius, slenksčiai ir galinis spoileris sukuria prispaudžiamąją jėgą tiesiojoje ir posūkiuose.
Vis dėlto, naujasis kompanijos projektas turi vieną, labai rimtą trūkumą - jis niekada nepasieks serijinės gamybos. „Infiniti“ atstovai teigia, jog ši mašina buvo sukurta tik ta, jog galėtų patraukti parodos lankytojų dėmesį. Trumpai tariant - mes negaminame ne vieno įdomaus modelio, tad norėdami sulaukti bent poros žmonių, į savo stendą pastatysime štai šį modelį. O gaila...
GALERIJA
DAUGIAU NAUJIENŲ IŠ ŽENEVOS PARODOS!