• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjus vieneriems metams po koncepcinio „Alpine Vision“ automobilio pristatymo, šių metų Ženevos automobilių parodoje „Alpine“ parodė savo serijinį modelį – naująjį A110.
Suderindama laikui nepavaldžius „Alpine“ principus – nedidelį svorį ir dinamiką, šis nedidelis dvivietis kupė lieka ištikima savo pirmtakų dvasiai, visų pirma – A110 „Berlinette“. Naujasis automobilis bus gaminamas Prancūzijoje, Djepe, esančioje „Alpine“ gamykloje. Žemyninėje Europos dalyje prekyba šiuo modeliu bus pradėta 2017 metų pabaigoje. Į Jungtinės Karalystės ir Japonijos rinkas bus įžengta 2018 metais.
„Alpine“ sugrįžo atsikovoti savo poziciją sportiškų automobilių segmente, prižadėdama vieną dalyką – vairavimo malonumą.
Aliumininė A110 platforma ir kėbulas yra suklijuoti, sukniedyti ir suvirinti, užtikrinant išskirtinai lengvą ir kartu lengvą konstrukciją.
Vos 1 080 kg (be papildomos įrangos) sveriantis A110 yra ypač lengvas automobilis. Jo nedideli gabaritai (ilgis 4 178 mm, plotis 1 798 mm, aukštis 1 252 mm), optimalus svorio paskirstymas (44 proc. priekyje ir 56 proc. gale) ir žemas svorio centras užtikrina ypatingą manevringumą – ypač važiuojant Alpių keliais, praėjusio amžiaus 7-ajame ir 8-ajame dešimtmečiais suformavusiais „Alpine“ legendą.
Degalų baką sumontavus už priekinio tilto, o variklį – prieš galinį tiltą, „Alpine“ svoris yra koncentruotas automobilio centre, vairuotojui suteikiant galimybę jaustis tarsi susiliejusiam su automobiliu.
A110 varomas „Renault-Nissan“ aljanso sukurto naujo, 1,8 litro darbo tūrio, 4 cilindrų turbokompresorinio variklio. „Alpine“ inžinieriai, bendradarbiaudami su „Renault Sport“, šį variklį pritaikė „Alpine“ automobiliui, sukurdami specifinę oro tiekimo sistemą, turbokompresorių, išmetimo sistemą ir suderindami variklį. Didžiausia variklio galia siekia 252 AG, o didžiausias sukimo momentas – 320 Nm. Tai suderinus su vos 1 080 kg svoriu, pasiektas puikus A110 galios ir svorio santykis, siekiantis 4,3 kg/AG (233 AG/t) ir leidžiantis automobiliui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 4,5 sekundės.
Variklio galia perduodama per 7 laipsnių „Getrag“ DCT pavarų dėžę su „šlapia“ sankaba ir specialiai „Alpine“ suderintais perdavimo skaičiais, kurie esant įvairioms aplinkybėms užtikrina optimalų veikimą.
Intensyviai naudojant skysčių dinamikos simuliavimą sukurta lengva, vieno kanalo sportiška A110 išmetimo sistema padidina variklio pajėgumą ir garso kokybę.
A110 suteikia galimybę rinktis iš trijų važiavimo režimų („Normal“, „Sport“, „Track“), pagal kelio sąlygas ir vairuotojo nuotaiką keičiančių variklio bei transmisijos nustatymus, vairo mechanizmo ir ESC sistemos veikimą, taip pat variklio garsą.
Kurdami A110, „Alpine“ inžinieriai ir dizaineriai išsirinko geriausius komponentų tiekėjus, galinčius užtikrinti geriausias savybes, tinkamumą ir kokybę. Keletas tokių pavyzdžių yra :


  • „Brembo“ sukurtos A110 skirtos aliumininės stabdžių apkabos. Galinėje stabdžių sistemoje specialiai „Alpine“ buvo sukurtas integruotas stovėjimo stabdžių mechanizmas, pirmą kartą leidęs 2,5 kg sumažinti komponento svorį.

  • „Otto Fuchs“ pagaminti 18 colių kalti lengvo svorio A110 ratai, kurie leidžia sutaupyti svorio ir suteikia dailią, atvirą išvaizdą.

  • „Sabelt“ gamybos vientisos, apgaubiančios sėdynės, sveriančios vos po 13,1 kg ir suteikiančios visišką komfortą.


GALERIJA


 

Praėjus vieneriems metams po koncepcinio „Alpine Vision“ automobilio pristatymo, šių metų Ženevos automobilių parodoje „Alpine“ parodė savo serijinį modelį – naująjį A110.
Suderindama laikui nepavaldžius „Alpine“ principus – nedidelį svorį ir dinamiką, šis nedidelis dvivietis kupė lieka ištikima savo pirmtakų dvasiai, visų pirma – A110 „Berlinette“. Naujasis automobilis bus gaminamas Prancūzijoje, Djepe, esančioje „Alpine“ gamykloje. Žemyninėje Europos dalyje prekyba šiuo modeliu bus pradėta 2017 metų pabaigoje. Į Jungtinės Karalystės ir Japonijos rinkas bus įžengta 2018 metais.
„Alpine“ sugrįžo atsikovoti savo poziciją sportiškų automobilių segmente, prižadėdama vieną dalyką – vairavimo malonumą.
Aliumininė A110 platforma ir kėbulas yra suklijuoti, sukniedyti ir suvirinti, užtikrinant išskirtinai lengvą ir kartu lengvą konstrukciją.
Vos 1 080 kg (be papildomos įrangos) sveriantis A110 yra ypač lengvas automobilis. Jo nedideli gabaritai (ilgis 4 178 mm, plotis 1 798 mm, aukštis 1 252 mm), optimalus svorio paskirstymas (44 proc. priekyje ir 56 proc. gale) ir žemas svorio centras užtikrina ypatingą manevringumą – ypač važiuojant Alpių keliais, praėjusio amžiaus 7-ajame ir 8-ajame dešimtmečiais suformavusiais „Alpine“ legendą.
Degalų baką sumontavus už priekinio tilto, o variklį – prieš galinį tiltą, „Alpine“ svoris yra koncentruotas automobilio centre, vairuotojui suteikiant galimybę jaustis tarsi susiliejusiam su automobiliu.
A110 varomas „Renault-Nissan“ aljanso sukurto naujo, 1,8 litro darbo tūrio, 4 cilindrų turbokompresorinio variklio. „Alpine“ inžinieriai, bendradarbiaudami su „Renault Sport“, šį variklį pritaikė „Alpine“ automobiliui, sukurdami specifinę oro tiekimo sistemą, turbokompresorių, išmetimo sistemą ir suderindami variklį. Didžiausia variklio galia siekia 252 AG, o didžiausias sukimo momentas – 320 Nm. Tai suderinus su vos 1 080 kg svoriu, pasiektas puikus A110 galios ir svorio santykis, siekiantis 4,3 kg/AG (233 AG/t) ir leidžiantis automobiliui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 4,5 sekundės.
Variklio galia perduodama per 7 laipsnių „Getrag“ DCT pavarų dėžę su „šlapia“ sankaba ir specialiai „Alpine“ suderintais perdavimo skaičiais, kurie esant įvairioms aplinkybėms užtikrina optimalų veikimą.
Intensyviai naudojant skysčių dinamikos simuliavimą sukurta lengva, vieno kanalo sportiška A110 išmetimo sistema padidina variklio pajėgumą ir garso kokybę.
A110 suteikia galimybę rinktis iš trijų važiavimo režimų („Normal“, „Sport“, „Track“), pagal kelio sąlygas ir vairuotojo nuotaiką keičiančių variklio bei transmisijos nustatymus, vairo mechanizmo ir ESC sistemos veikimą, taip pat variklio garsą.
Kurdami A110, „Alpine“ inžinieriai ir dizaineriai išsirinko geriausius komponentų tiekėjus, galinčius užtikrinti geriausias savybes, tinkamumą ir kokybę. Keletas tokių pavyzdžių yra :


  • „Brembo“ sukurtos A110 skirtos aliumininės stabdžių apkabos. Galinėje stabdžių sistemoje specialiai „Alpine“ buvo sukurtas integruotas stovėjimo stabdžių mechanizmas, pirmą kartą leidęs 2,5 kg sumažinti komponento svorį.

  • „Otto Fuchs“ pagaminti 18 colių kalti lengvo svorio A110 ratai, kurie leidžia sutaupyti svorio ir suteikia dailią, atvirą išvaizdą.

  • „Sabelt“ gamybos vientisos, apgaubiančios sėdynės, sveriančios vos po 13,1 kg ir suteikiančios visišką komfortą.


GALERIJA


 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų