Pažymėtina, kad nors ši padėtis aukštesnė, nei lengvajame automobilyje, vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynės yra žemą sėdėseną vairo atžvilgiu užtikrinančios sėdynės, todėl nepageidaujamo perteklinio sėdėjimo aukštumo nesijaučia. Salonas ypač erdvus, o transformuojamas krovinių skyrius (405 l, o nulenkus galinį atlošą – net 1050 l) puikiai talpina visą keliaujančiųjų bagažą. Papildomai galimi įvairūs praktiški kraulumo sprendimai: elektra varstomos bagažinės durelės, asimetriškai nulenkiamas galinis atlošas, atidaroma galinio atlošo kiaurymė ilgiems kroviniams ir pan.
Q2 masinės gamybos pradžioje variklį bus galima rinktis net iš 6 benzininių ir dyzelinių jėgos agregatų. Kukliausias – miesto reikmėms idealiai pritaikytas 1 litro darbinio tūrio benzininis TFSI, 1,4 ir 2 litrų darbinio tūrio benzininiai TFSI ir trys 1,6 – 2 litrų darbinio tūrio dyzeliniai TDI varikliai. Jų galia - nuo 85 kW (116 AG) iki 140 kW (190 AG).
Su visais varikliais galima rinktis 6 laipsnių mechaninę arba 7 laipsnių S tronic automatinę pavarų dėžę. Pasirinkus 2.0 TFSI arba galingiausią TDI variklį, kartu galima užsisakyti visiškai naujos konstrukcijos DSG transmisiją. Be to, abu minėti varikliai gali būti komplektuojami su quattro pastoviaja visų ratų pavara.
Masinė prekyba, t.y, užsakymų priėmimas Europoje prasidės 2016 m vasarą . Užsakyti automobiliai bus patiekiami rudenį.
GALERIJA
Noriu daugiau naujienų iš Ženevos automobilių parodos!