J.Stackmannas pabrėžė, kad SEAT ateities modelių kartoms naudos lyderio pozicijas užimančio „Leon“ modelio formulę.
„Mes priėmėme sprendimus, siekdami sutvirtinti sėkmės kelią, kurį pradėjo „Leon“ modelis, ir jau pasitvirtinome planus ateinantiems metams. SEAT žada savo dėmesį nuo mažų automobilių nukreipti į kompaktinių automobilių kategoriją. Svorio centras bus perkeltas į prisijungimą prie didelių, greitai augančių ir naudingesnių segmentų“, - tvirtino J.Stackmannas.
SEAT vadovas dar kartą patvirtino kompanijos įsipareigojimus sustiprinti ryšį su moderniausiomis technologijomis. Kaip tik šiomis dienomis buvo paskelbta apie kompanijos sutartį su SAMSUNG.
Kompanijos prezidentas taip pat pasidžiaugė, kad lyginant su tuo pat periodu 2014 m., pirmaisiais šių metų mėnesiais pardavimai įgavo spartų pagreitį. „Iki šios dienos mūsų pasauliniai pardavimai išaugo 7,5 proc.“, - patikslino jis.
J.Stackmannas pabrėžė, kad jau antrus metus iš eilės SEAT pardavimai kilo ir 2014 metais išaugo daugiau negu 10 proc. Didelis dėmesys buvo skirtas didžiosioms Europos rinkoms, įskaitant Vokietiją, Ispanija, Jungtinę Karalystę bei Italiją, kur augimas įvertintas dviženkliu skaičiumi.
„Leon“ šeimos sėkmė paaiškina prekinio ženklo pardavimų kilimo priežastis.
„Pirmą kartą istorijoje mes pardavėme daugiau „Leon“, o ne „Ibiza“ modelių,“ - reziumavo J.Stackmannas.
SEAT prezidentas taip pat pažadėjo kitais metais Ženevos parodos lankytojams pristatyti pirmąjį kompanijos kompaktinį visureigį.
20V20 – SEAT strategijos vizija
SEAT 20V20 apjungia dinamišką ketverių durų sportinio kupė siluetą, visureigio rafinuotumą bei universalo praktiškumą. Tai 4659 mm ilgio automobilis, galintis pasigirti 20 colių ratais bei ryžtą spinduliuojančiais „full-LED“ žibintais. Jo sportišką agresyvumą papildo didžiulė interjero erdvė, kurioje patogiai jausis penki keleiviai. Komforto lygį dar labiau pakelia platus pagalbinių ir saugumo sistemų paketas. Variklių pasirinkimo gama labai plati: nuo pažangių TSI ir TDI variklių, iki „plug-in“ tipo hibridinių sistemų. Variklio galia perduodama per DSG transmisiją ir elektronikos valdomą visų varančių ratų sistemą.
Naujasis „Toledo FR Line“ – sportiškesnis ir universalesnis
„SEAT Toledo FR Line“ – dar viena Ispanijos automobilių gamintojo staigmena Ženevos parodos lankytojams. Naujoji „Toledo“ versija „FR Line“ dabar yra sportiškesnė, o be sportiško dizaino ji gali pasiūlyti universalumą bei prieinamą kainą. Su TSI ir TDI varikliais, kurių darbinis tūris svyruoja nuo 1,2 l iki 1,6 l, komplektuojamas modelis akį šelmiškai mirkteli „full-LED“ žibintais. Jie – unikalus reiškinys segmentui, kuriam šis automobilis priklauso. Dinamišką „Toledo FR Line“ charakterį pabrėžia papildomi slenksčiai bei galingos oro įsiurbimo angos. „Titanium grey“ pilka spalva nudažyti 17 colių ratlankiai atskleidžia „Toledo FR Line“ ugningą dvasią. Tamsinti galinis stiklas ir galiniai šoniniai langai paryškina griežtas kėbulo linijas. Akį prikausto ir „titanium grey“ spalvos šoninių veidrodėlių apdaila, galiniai LED žibintai, rūko žibintai bei FR logotipai automobilio priekyje ir gale.
„Leon ST CUPRA“ – sportiškosios linijos universalui
Ženevos automobilių parodos lankytojai turi progą susipažinti ir su naujuoju „Leon ST CUPRA“ modeliu, kuris prisijungs prie trejų ir penkerių durų savo šeimos versijų. Šeimai skirta sportiškiausio SEAT modelio versija pasižymi unikaliu stiliaus, praktiškumo ir galimybių deriniu. Iki 100 km/h „Leon ST CUPRA 280“ įsibėgėja vos per 6,0 sekundes, o daug keliaujantiems be dinamiškumo dar gali pasiūlyti ir erdvią 1470 l talpos bagažinę. Šis automobilis yra neabejotinas lyderis, kalbant apie dizainą, elgesį kelyje ir kainą. Tai puikus sprendimas visiems gyvenimo atvejams – kelionei į darbą, išvykoms su šeima, sportui ir laisvalaikiui.