Pasak „Kia“ kompanijos atstovų, naujasis trijų cilindrų variklis pasižymi 12 procentų mažesnėmis kuro sąnaudomis negu į „Cee'd GT“ montuojamas 1.6 litro turbo-benzininis motoras, kuris mūsų bandymo metu vidutiniškai suvalgydavo 10 litrų benzino šimtui kilometrų.
Gera žinia ta, jog „Kia GT Line“ modelių šeima taip pat bus komplektuojama su 1.6 litro dyzeliniu agregatu. Šis motoras išvystė 133 arklio galias ir 284 Nm sukimo momentą. Galia bus perduodama ne per mechaninę, bet per visiškai naują 7 bėgių - dvigubą sankabą turinčia pavarų dėže.
„Kia GT Line“ nuo standartinių „Cee'd“ modelių skiriasi ne tik varikliais, bet ir kėbulo detalėmis. Kiekvienas „GT Line“ šeimos atstovas turės kitokius priekinius ir galinius buferius, slenksčius, iš aliuminio pagamintus pedalus, 17 colių ratlankius, du išmetamosios sistemos vamzdžius, daugybę „GT“ logotipų, skaitmeninį prietaisų skydelį ir dar daugybę privalumų.
Žinant „Kia“ kompanijos kainodarą, 100 kartų geriau atrodantys „Cee'd“ modeliai bus įkainoti konkurencingai.